AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 De siste dagene har jeg hatt en skikkelig "elektrisk" fot. Venstrefoten min har vært skikkelig aktiv, masse prikking/strøm hele tiden. Særlig når jeg sitter i ro. Har også hatt et perioder (ofte rett før innsovning) der hele kroppen plutselig "strømmer"/vibrerer. Det er liksom vibrering i hele kroppen en stund, så et lite opphold der "alt" er stille (kjennes nesten ut som at hjertet også stopper, men det gjør jo ikke det), også starter vibreringen igjen. Varer noen minutter kanskje... Noen andre med angst som har erfart det samme? Tenker at det sikkert er fordi kroppen er sliten kanskje.. Anonymkode: f651a...0b7 1
Nnilm Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Jeg kan ha rykninger i kroppen, spesielt rett før jeg sovner. Og noe lignende det du beskriver med at kroppen stopper. Alt blir liksom stille, så kommer er trykk i brystet og en strøm gjennom kroppen (vanskelig å forklare, har aldri prøvd å sette ord på det før). Noen ganger kan jeg da bli litt redd for hva det er og da få hjertebank. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Vibrering opplever jeg ikke, men jeg har vært slik at jeg våkner rett etter jeg har sovnet, og kjenner en ekstrem varme nedover hele kroppen. Det strømmer nedover helt til beina, så begynner hjertet å slå, så blir jeg SINT. Da kan jeg drite i å sove..,for jeg ligger bare og blir sint. Koker av sinne. Det er så ille på natten for da er det ingen man kan snakke med, og hodet begynner å spinne igjen og jeg blir lys våken. Så blir jeg irritert fordi jeg vet at jeg kommer til å sovne rett før jeg bør stå opp, og da er jeg så trett at jeg sliter skikkelig. Ligger og kaster meg i senga fordi jeg blir så sint... Begynte med ADHD medisin og etter da har det faktisk vært borte. Jeg trener regelmessig og spiser ikke særlig med sukker. Har funnet ut av hvis jeg får søtsug så tar jeg heller en løpetur, for da blir det helt borte. I tillegg har jeg sluttet med kaffe med koffein mot kvelden. Anonymkode: 4c16d...5fd
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 33 minutter siden, Nnilm skrev: Jeg kan ha rykninger i kroppen, spesielt rett før jeg sovner. Og noe lignende det du beskriver med at kroppen stopper. Alt blir liksom stille, så kommer er trykk i brystet og en strøm gjennom kroppen (vanskelig å forklare, har aldri prøvd å sette ord på det før). Noen ganger kan jeg da bli litt redd for hva det er og da få hjertebank. Jo, men dette er vel noe med overgangen fra våken til søvn, at det er noe med at kroppen ikke helt var med. Jeg husker ikke, men det er helt normalt. Opplevd det jeg også, akkurat like før du sovner så gjør kroppen et slags rykk og jeg våkner. Anonymkode: a5d50...e8f 1
Nnilm Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, men dette er vel noe med overgangen fra våken til søvn, at det er noe med at kroppen ikke helt var med. Jeg husker ikke, men det er helt normalt. Opplevd det jeg også, akkurat like før du sovner så gjør kroppen et slags rykk og jeg våkner. Anonymkode: a5d50...e8f Ja det med rykninger rett før man sovner er helt vanlig , både hos mennesker med og uten angst.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Skulle ønske man visste helt sikkert at det er bare angst! Anonymkode: 9d1a9...8a6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske man visste helt sikkert at det er bare angst! Anonymkode: 9d1a9...8a6 Samme her. Har du det også? Har du angst? Jeg tror jo innerst inne at det kommer fra angsten. Angsten har gitt meg så uendelig mange forskjellige symptomer - og nå er jeg LEI. Gidder ikke lytte til kroppen mer... den gir meg bare dritt. Anonymkode: f651a...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #9 Skrevet 29. august 2020 Det er ett typisk symptom på at du har ett overaktivt nervesystem. Så kan være angst relatert ja, men kan jo også være tegn på andre sykdommer/tilstander så verdt å sjekke med lege. Anonymkode: 98289...798
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå