Gjest Gjest_snoopi_* Skrevet 19. juli 2005 #1 Del Skrevet 19. juli 2005 er det noen som har noen erfartinger fra egypt? vi skal til makadi bay på torsdag.lurer på om noen kan nevne positive og negative ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 19. juli 2005 #2 Del Skrevet 19. juli 2005 Har ikkje vore i egypt sjølv, men hadde tenkt å reise dit.. so eg snakka med ei venninde som har vore der.. Ho var på kysten, å sa at det va nydelig fint der.. Og at ho anbefalte på det sterkaste å få med seg dykking.. det var visst heilt fantastisk =) kjekke folk,fint veir og fin natur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #3 Del Skrevet 20. juli 2005 Var i Sharm. FLOTT ferie. Kommer ikke på noe negativt.... jo, forresten: drinkene smaker HORRIBELT der, brennevinet på de fleste stedene - hvis du ikke oppholder deg på luksusplasser - er hjemmelaga og IKKE godt (du får f.eks. John Daniels whisky og etiketten ligner på gode gamle Jack etc). Ellers var folk hyggelige, hotellene fine (selv om vi bodde på et som "bare" hadde tre stjerner uspesifisert), billig taxi, og gateselgerne var ikke så plagsomme som jeg hadde fryktet. Råd: Lei en taxi for en dag og kom dere ut til småbygdene utenfor allfarvei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #4 Del Skrevet 22. juli 2005 Egypt er et flott land med mye interessant å se.. Men i "turiststrøk" er det nok av usannsynlig plagsomme folk!!! Anbefaler på det sterkeste at dere kommer dere vekk fra de verste turistområdene.. Folk er mye dårligere i engelsk der.. men de behandler deg som et menneske.. ikke som en vandrende pengesekk med pupper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnea Skrevet 22. juli 2005 #5 Del Skrevet 22. juli 2005 Gå på apoteket å kjøp desinfiserende våtservietter!!!!! Bruk dem når dere har vært i kontakt med pengene der. De er vanvittig møkkete og ikke noe særlig å spise etter du har tatt på dem. Vær litt kritiske til hvor dere spiser... Vet mange som har fått diare når de har vært der og det er jo kjedelig... Og dersom dere skulle få det. Fast og drikk bare vann og te med lime. Men ellers er det fantastisk i egypt så du kan bare glede deg. Ha en fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2005 #6 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Var i Sharm El Sheik for noen år tilbake. Kjempefin ferie, og er det noe du må gjøre, så er det å snorkle. Helt fantastisk undervannsliv! Selvsagt litt sånn masete selgere og slikt, men man overlever. Endret 22. juli 2005 av Freckles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2005 #7 Del Skrevet 22. juli 2005 Må jo ikke glemme å besøke pyramidene og kongenes dal.. Ikke kjøp tur gjennom reiseselskapene ,men av de lokale 1/3 av prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2005 #8 Del Skrevet 23. juli 2005 tror ikke det er så hyggeligt der nå ....håpere dere har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 23. juli 2005 #9 Del Skrevet 23. juli 2005 har du fått med deg nyhetene i dag?Tror kanskje ikke det er det beste stedet å feriere for tiden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #10 Del Skrevet 24. juli 2005 De er der nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 24. juli 2005 #11 Del Skrevet 24. juli 2005 ooops..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_snoopi_* Skrevet 4. august 2005 #12 Del Skrevet 4. august 2005 hei...det var jeg som spurte om egypt...Vi hadde det utrolig fint,det var veldig varmt,men vi bada hele dagen så det var bare kos.selgerne var plagsomme,så vi prøvde å unngå de. vi var i hurghada,makadi bay.Nydelig.Gedigent hotell og store leiligheter,stort basseng. Det var helt perfekt for barn. Litt snodig mat da,smakte litt rart,men det ble jo godt etter hvert. Men iskald cola har aldri vært så godt... vi var i luxor på dagstur,så på templer osv,men der var nesten 50grader så det var helt forferdelig.Stranda var fin ,men litt for møkkete.Vi var heldigvis langt fra terroren som var der,men litt redd var jo vi på natta når vi fikk masse mld hjemmenifra. Men jeg skal iallefall tilbake en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 7. august 2005 #13 Del Skrevet 7. august 2005 Så fint å høre at du hadde en bra tur,og at dere ikke var midt i terroren Kan tenke meg at det var en flott tur,-er jo min drømmereise som jeg ennå ikke har fått realisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_snoopi_* Skrevet 8. august 2005 #14 Del Skrevet 8. august 2005 åhh ja du må bare reise,det var helt fantastisk der. jo mer jeg tenker på det jo finere blir det. Vi har bestemt oss for å reise tilbake neste år.hvis ikke prøverrørsforsøket går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå