Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har de siste par ukene fått veldig gul urin. Jeg tisser vanligvis helt blankt, drikker masse vann og går dermed på do absolutt hele tiden. Hva kan det være?

Anonymkode: 22d17...624

Skrevet

Jeg er 37 uker og har også ofte mørkEgil urin nå. Jeg føler jeg drikker mye, men tydeligvis ikke nok. For det bedrer seg når jeg drikker enda mer, så jeg tror rett og slett det skyldes økt væskebehov nå som jeg peser rundt som en stor hval😅

Anonymkode: 774c6...e51

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 uker og har også ofte mørkEgil urin nå. Jeg føler jeg drikker mye, men tydeligvis ikke nok. For det bedrer seg når jeg drikker enda mer, så jeg tror rett og slett det skyldes økt væskebehov nå som jeg peser rundt som en stor hval😅

MørkEgil😂😂 eller mørkegul som det skulle stå hehe

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha:D 
Har samme opplevelse, drikker og drikker, stadig gul urin >.> sitter med 1 flaske vann, 1 smoothie og 1 kopp te hele dagen nesten og drikker som "en gærning" men åkke som, hehe!

Anonymkode: d78a3...931

Skrevet

Samme her, har alltid drukket mye vann og hatt blank urin, men den siste uka har den blitt gulere og gulere... Er straks i uke 34. 

Anonymkode: b9972...6e4

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MørkEgil😂 made my day 😄

Anonymkode: a9eb6...7c0

Skrevet

Jeg hadde merkbar endring i fargen på urinen, hadde utslag på urinstix og fikk antibiotika. Prøven som ble sendt til dyrkning var negativ så gikk kun noen dager på kuren. Vet ikke helt hva det var men jeg ble hvertfall "frisk" og urinen ble normal. 

Kan jo også være noe så enkelt som lite væske, men ville vært obs og kanskje levert en urinprøve. Jeg hadde hvertfall ingen andre symptomer enn kraftigere kynnere når denne infeksjonen eller hva det var pågikk. 

Anonymkode: 15cf2...70a

Skrevet

Samme her, er i uke 29 og urinen er virkelig veldig mørk. Selv om jeg drikker mye vann støtt, så hjelper det på en måte ikke. Synes ikke det lukter spesielt stramt da. 

Anonymkode: 8b654...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...