AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Eller polo som jeg kaller det, hvorfor er det så utskjelt? Hører ofte referanser på britisk tv om turtle neck at det er uff og uff, er visst ikke måte på. Jeg liker polo og synes det er pent Hva synes du? Anonymkode: f0e4d...00a
Morpheus Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Alt er uff og uff. Se bare hva folk legger ut her. Alltid er det mesteparten som rakker ned. F.eks: hva synes dere om sokker på menn? Kommer bare negative kommentarer. Så kommer spørsmålet: Hva synes dere om barbeint menn? Alle påpeker at han burde bruke sokker. Uansett hva man gjør, så er folk negative. Da må man bare kjøre sitt eget løp, og gjøre det man liker best. Når det ikke er eksponert på et forum er det ingen som bryr seg uansett. Jo bedre du ser ut, jo mer misunnelige blir bedrevitere.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 Turtle neck under en fin collegenser eller t-skjorte synes jeg er pent og hyggelig. Men synes strikkede utgaver ofte ser litt voldsomme ut. Men har ikke noe problemer med det heller, synes bare det ser litt rotete ut. Litt som med hettegenser, ser fint ut om hetta er relativt symmetrisk plassert, men alle som har den liggende på ene skulderen ser litt sløve ut. Men egentlig spiller det jo ingen rolle. Jeg bruker ofte turtle neck i mellomtykk bomull under collegenser eller t-skjorte som er litt baggy. Anonymkode: dddf1...fa4
Roci Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Pologenser er et plagg som det er vanskelig å kle, om man ikke er relativt slank og langhalset. Tror f.eks. Ikke jeg kjenner til noe annet plagg som like effektivt fremhever selv den minste antydning til dobbelthake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå