AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Jeg har de siste ukene funnet tre forskjellige gresshopper, svære og brunaktige, innendørs i min leilighet i andre etasje. Hvordan kan de ha kommet seg inn? Har de hoppet opp vinduet når jeg har luftet?? Eller kan det være at noen har etablert seg på loftet mitt, som har trapp opp fra andre etasje inne hos meg? Er det vanlig å få gresshopper innendørs, noen som har opplevd lignende? Jeg hater å ha insekter inne, vil ikke ha flere gresshopper nå!!! 😂 Anonymkode: f8fca...b76
Frøkensina Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Vel jeg har en flått her inne et sted, vi kan gjerne bytte! 😅De har nok ikke etablert seg, bare rotet seg bort litt. Har hatt noen inne på hytta før, skvatt når en stor en hoppet rundt på soverommet. Åpne opp vinduene der de er så kommer de seg vel ut?
LeneXCII Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Har du vindu åpent og lys på inne om natten? Opplever at gresshopper spesielt, kommer inn om natten hvis man f eks har lyset på over kjøkkenbenken og kjøkkenvinduet står på glipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå