AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Det går fort frem på studiet mitt. Vi hadde første prøve allerede mandag denne uka. Jeg vet jeg var dårlig forberedt, bestilte pensumlitteratur på nett og postgangen tok en evighet, så jeg fikk først hentet ut bøkene fredag kveld. Lørdag jobbet jeg 10-18, så det var kun fredag kveld og søndag jeg hadde tid til å lese skikkelig. Fikk resultatet i ettermiddag, jeg fikk 60,4% rett. Er det i det i det hele tatt bestått? Vi må bestå minst seks av åtte delprøver for å ta eksamen, så derfor stresser jeg veldig nå. Anonymkode: 5f2fa...643
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Fikk ikke du vite om du hadde bestått eller ikke? Anonymkode: 83c6e...31b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk ikke du vite om du hadde bestått eller ikke? Anonymkode: 83c6e...31b I Canvas står det "samlet karakter 60,4% og at jeg fikk 32 av 53 poeng. Under "Første prøve" er det en grønn sirkel med en hvit "hake" og etter den står det i grønt at besvarelsen ble sendt 24. august og klokkeslettet. Står ikke noe om bestått/ikke bestått som jeg ser. TS Anonymkode: 5f2fa...643
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: I Canvas står det "samlet karakter 60,4% og at jeg fikk 32 av 53 poeng. Under "Første prøve" er det en grønn sirkel med en hvit "hake" og etter den står det i grønt at besvarelsen ble sendt 24. august og klokkeslettet. Står ikke noe om bestått/ikke bestått som jeg ser. TS Anonymkode: 5f2fa...643 Sikker på det er en bestått/ikke bestått-prøve da? Vi har sånne tester ukentlig i Canvas, hvor vi får prosenten rett med en gang, men det er bare en test vi tar for vår egen del for å se hvordan vi ligger an ift pensum. Anonymkode: 58cdb...159
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på det er en bestått/ikke bestått-prøve da? Vi har sånne tester ukentlig i Canvas, hvor vi får prosenten rett med en gang, men det er bare en test vi tar for vår egen del for å se hvordan vi ligger an ift pensum. Anonymkode: 58cdb...159 Jeg har antatt at det var snakk om bestått/ikke bestått ut fra at fagansvarlig sa at vi må ta og bestå minimum seks av åtte prøver for å få gå opp til eksamen, og dette var den første prøven. Gikk tilbake og sjekket slidesene fra første forelesning og det står der også. Vi fikk resultatet på fire av seks oppgaver med en gang, men de to siste oppgavene måtte vurderes av foreleser. TS Anonymkode: 5f2fa...643
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 Hos oss er det sånn at når det er grønn hake så er den bestått/godkjent. Det kommer jo an hvor mye de krever for å få bestått. Jeg har hatt obligatoriske oppgaver hvor jeg ikke trengte å ha noe riktig, men må vise at Vi har prøvd hardt Også har vi hatt oppgaver hvor vi måtte ha 80% riktig for å bestå. Send melding til lærer så er du sikret. Anonymkode: daa58...366 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: I Canvas står det "samlet karakter 60,4% og at jeg fikk 32 av 53 poeng. Under "Første prøve" er det en grønn sirkel med en hvit "hake" og etter den står det i grønt at besvarelsen ble sendt 24. august og klokkeslettet. Står ikke noe om bestått/ikke bestått som jeg ser. TS Anonymkode: 5f2fa...643 Hake pleier å bety "ok". Eller "bestått" i denne sammenhengen. Men du må nesten høre med studiestedet.. Anonymkode: 6628e...173 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Har du sjekka på PC? Har opplevd at det ikke har stått noe på appen, men på PC på nettleseren står det. Anonymkode: 8806a...1cb
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hos oss er det sånn at når det er grønn hake så er den bestått/godkjent. Det kommer jo an hvor mye de krever for å få bestått. Jeg har hatt obligatoriske oppgaver hvor jeg ikke trengte å ha noe riktig, men må vise at Vi har prøvd hardt Også har vi hatt oppgaver hvor vi måtte ha 80% riktig for å bestå. Send melding til lærer så er du sikret. Anonymkode: daa58...366 Er det virkelig mulig å prøve hardt, og likevel ikke klare å få NOE riktig? I så fall vil jeg tro at man har havnet på helt feil hylle i livet, eller i alle fall på feil studium...... Anonymkode: 7ee58...143
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig mulig å prøve hardt, og likevel ikke klare å få NOE riktig? I så fall vil jeg tro at man har havnet på helt feil hylle i livet, eller i alle fall på feil studium...... Anonymkode: 7ee58...143 Dette gjaldt kompliserte matematiske oppgaver. Så ja, det er faktisk mulig å ikke få noen riktige svar da, siden oppgavene ble gitt samme uken som forelesningen ble holdt i gitte oppgaver. Så lenge vi viste fremgangsmetoden og utregningen så trengte ikke svaret å være riktig. Meningen er jo å lære av de obligatoriske oppgavene. Og nei, tror ikke de som hadde feil har havnet på feil studium av den grunn, for mange har klart eksamen med gode resultater likevel. Anonymkode: daa58...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå