AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Jeg hadde sex ettermiddsg på søndag, og jeg er sikker på at jeg hadde eggløsning fordi jeg var kjempe kåt i 24 timer og noen timer senere fikk jeg eggehvite utflod som hang fra skjeden (?). 2 dager etterpå så hadde jeg sex ubeskyttet sex igjen. Igår så fikk jeg vannete mensen, den var ganske bløt og ikke fast. Igår så var det plutselig litt klumpete. Har mensen smerter akkurat nå som er ganske vonde... og jeg hadde sex tidlig i juli uten prevensjon også før jeg stoppa på p-piller for godt den 25. juli. Hva betyr dette? Jeg har skikkelig uregelmessig mensen så jeg kan ikke stole på kroppen min... Anonymkode: cc343...e3a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Nei, dette er ikke spontanabort. Slutt å lage flere tråder. Anonymkode: 71c86...feb
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette er ikke spontanabort. Slutt å lage flere tråder. Anonymkode: 71c86...feb Jeg har aldri laget en tråd om det her... Hva er det da? Anonymkode: cc343...e3a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri laget en tråd om det her... Hva er det da? Anonymkode: cc343...e3a Det er en identisk tråd i grsviditetsforumet. Tror du at du er gravid så ta en test. Den vil være positiv selv om du evt mister. Det er veldig usannsynlig at det er det som skjer da Anonymkode: 6ab2e...ac8 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en identisk tråd i grsviditetsforumet. Tror du at du er gravid så ta en test. Den vil være positiv selv om du evt mister. Det er veldig usannsynlig at det er det som skjer da Anonymkode: 6ab2e...ac8 Jeg har tatt en test 2 dager på rad og den er negativ, men hadde sex på søndag der jeg tror jeg hadde eggløsning... Kan dere være at egget fester seg i livmoren? Det virker ikke som festeblødning fordi det er alt for mye blod, virker som vanlig mensen, men det kan være det fordi det er en måned siden jeg slutta på pillene. Anonymkode: cc343...e3a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt en test 2 dager på rad og den er negativ, men hadde sex på søndag der jeg tror jeg hadde eggløsning... Kan dere være at egget fester seg i livmoren? Det virker ikke som festeblødning fordi det er alt for mye blod, virker som vanlig mensen, men det kan være det fordi det er en måned siden jeg slutta på pillene. Anonymkode: cc343...e3a Det er vanlig mensen, enkelt og greit. Og ikke prøv å late som du ikke har opprettet en annen tråd her inne, trådene er identiske. Anonymkode: 71c86...feb 1
Amatariel Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt en test 2 dager på rad og den er negativ, men hadde sex på søndag der jeg tror jeg hadde eggløsning... Kan dere være at egget fester seg i livmoren? Det virker ikke som festeblødning fordi det er alt for mye blod, virker som vanlig mensen, men det kan være det fordi det er en måned siden jeg slutta på pillene. Anonymkode: cc343...e3a Hvis du tror du hadde eggløsning og ble gravid på søndag, så er det ingenting å miste så tidlig som nå - bare fire dager etterpå. I beste fall en festeblødning, men om det var klumper høres det ikke slik ut. Du må ta en test for å finne ut om blødningene du opplever nå er abort fra graviditet. Men unnfanget på søndag ble det ikke da.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #8 Skrevet 27. august 2020 Klumper er normalt å få i mensen. Det er slimhinnen som støtes ut Anonymkode: 70d1b...02e
Curlyme Skrevet 27. august 2020 #9 Skrevet 27. august 2020 Tar også flere dager før egget fester seg. Du har nok bare hatt vanlig mens ts. Lykke til med prøvingen. Det klaffer når du minst venter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå