Gå til innhold

Kan vi ha ta en samtale i morgen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa arbeidsgiver når jeg var på vei ut døren etter arbeidstid i dag. Han opplyste ikke hva det handler om. Jeg måtte skynde meg og sa bare OK. 
Hele dagen min er ødelagt og jeg gruer meg til i morgen . Jeg lurer på om jeg har gjort noe galt eller noe sånt. Han er kjent å være direkte og småfrekk. For en uke siden han snakket sånn til meg og sa unnskyld etterpå. 

hva tenker dere ? 

Anonymkode: 99d7e...ad3

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Best å ikke tenke tenker jeg. Men vet det er lettere sagt enn gjort. 

Skrevet

Jeg vet ikke, hadde grudd meg selv. Takler kritikk svært dårlig, også var for tonefallet ting blir sagt med. Hva følte du selv? Hva slags type jobb har du?

Anonymkode: 96188...7c7

• Liker 1
Skrevet

Det kan jo være alt mulig. Hos meg har det vært at de skal fortelle at noen andre har sagt opp, at jeg får høyere lønn, at det er noen papirer jeg må skrive under, at det er omorganisering, at vi har ansatt noen nye i teamet de lurer på om jeg kan hjelpe med å følge opp, de skal endre noen rutiner og jeg må få vite det, det er noe jeg har gjort som de ønsker at forbedres...ikke tenk på det du og ta det som det kommer :)  Er det kritikk så tar du det til deg på en rolig måte. 

Anonymkode: 058a5...8ba

Skrevet

Kanskje greit og spørre leder om du burde ha med tillitsvalgt? 

Jeg fikk stadig spørsmål fra leder om jeg kunne stikke innom for en prat, og når jeg spurte om hvorfor, fikk jeg beskjed om at det ikke var noe farlig. Dette pågikk over flere år. Stort sett så fikk jeg mange beskyldninger mot meg (som ikke stemte) - og det har resultert i langtidssykemelding, og jeg vet ikke om jeg noen gang klarer og gå ut i arbeidslivet igjen da jeg har mistet all tillit til mennesker.

Anonymkode: 5b4ef...8fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at det er noe negativt. Jobber med barn og har nettopp kommet tilbake etter 1 års permisjon. Han henger seg opp i alt og har åpnet ,,klage linjen,, sånn at ansatte kan sende anonyme klagemeldinger på hverandre. Flere mistenker at han bare dikter opp klager for at han kan ta oss på noe. 

ts 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet at det er noe negativt. Jobber med barn og har nettopp kommet tilbake etter 1 års permisjon. Han henger seg opp i alt og har åpnet ,,klage linjen,, sånn at ansatte kan sende anonyme klagemeldinger på hverandre. Flere mistenker at han bare dikter opp klager for at han kan ta oss på noe. 

ts 

Hørtes ut som et giftig arbeidsmiljø. Hva sier tillitsvalgt?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gikk samtalen Ts?

Anonymkode: 5b4ef...8fb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...