Gå til innhold

Hvis en 16 åring jente tar initiav til sex med deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en 16 årig jente tar initiav til sex med deg, synes du da det er greit å kjøre på hvis mannen er over 30 år?

Anonymkode: fec4e...b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil i tittel: årig*

Skrevet

Hadde vært veldig uinteressant for meg (ikke interessert i nesten-barn), så hadde takket nei.

Anonymkode: 7292f...450

• Liker 32
Skrevet

Nei. Det er ikke greit.

• Liker 16
Skrevet
7 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Nei. Det er ikke greit.

Kan du begrunne svaret ditt, husk at det er 16-åringen som tar initiativ!

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis en 16 årig jente tar initiav til sex med deg, synes du da det er greit å kjøre på hvis mannen er over 30 år?

Synes du det selv?

Anonymkode: f938e...317

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde gjort det for å provosere alle som mente jeg ikke skulle gjort det. 

• Liker 9
Skrevet

Da jeg var 17-19, var det litt interessant å flørte med eldre menn, dvs de over 23, men under 30.Ville ikke ha sex med dem, men ville at de skulle ville ha meg. Jo eldre, jo enklere var det, så helt uinteressant å faktisk ha sex med dem, og i hvertfall de over 30. Jentene som gjorde det var skikkelig tapere.  Alfahannen alle ville ha gikk i tredjegym. Han ville vi ha sex med, måtte ta til takke med halvdesoerate studenter på 24, det gadd man bare en gang. 

Anonymkode: 4e163...d93

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et dårlig argument. Husk at hun er mindreårig, og du er den som er voksen. 

Anonymkode: 14984...a3f

• Liker 16
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Og hvordan vet du at den 16 åringen du vil ligge med ikke har en bagasje med en fraværende far, relasjonstraumer og/eller seksuelle overgrep?

Noen søker til voksne for trygghet når de er utrygge. Det betyr ikke at de vil ha sex, men nærhet i form av f.eks., omsorg og trøst.

Endret av Uatskillelig
  • Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Og hvordan vet du at den 16 åringen du vil ligge med ikke har en bagasje med en fraværende far, relasjonstraumer og/eller seksuelle overgrep? Noen søker til voksne for trygghet når de er utrygge. Jeg har utrygg tilknytning, og søker til eldre for trøst, ikke for sex. Og jeg er ikke den eneste som har det sånn.

Det gjelder jo også 20-100 åringer.

Men nei, det synes jeg ikke.

Anonymkode: b6340...a01

• Liker 4
Skrevet

Hei TS,

Hvis du søker på google vil du få mye svar. Slike som

Den seksuelle lavalderen i Norge er 16 år. Det vil si at det er straffbart å ha sex med barn under 16 år. https://www.politiet.no/rad/voldtekt-og-seksuelle-overgrep/hvor-gar-grensene/

Pedofili er å være seksuelt tiltrukket av barn som ikke har kommet i puberteten enda. Det har dermed mer med utvikling å gjøre enn alder alene. Du kan fint være 16 uten å ha utviklet former/kommet i puberteten. https://www.ung.no/oss/forelskelse/141660.html

Du er i skille land juridisk etter hva jeg kan se, men det er flere ting å tenke på her

·       Hjernen til en 16 åring er ikke utviklet men du som 30 bør ha vokst opp og forstå at dette ikke er greit

·       Hvordan tror du folk rundt deg ser på deg om du sier du blir tiltrukket av 16åringer? De fleste i denne tråden omtaler 16åringer som barn! Altså du vil bli omtalt og dømt som pedofil. Vil du ha det ryktet på deg?

·       Hvordan tror du omgangskretsen til denne 16åringen ser på han/henne? Har ikke du som voksen et ansvar for å verne henne/han mot handlinger vedkommende selv ikke kan forstå konsekvensene av?

Anonymkode: 36f23...5ad

• Liker 21
Skrevet

Godt voksne menn som vil ha sex med mindreårige er noe av det ekleste jeg vet om. "De er over den seksuelle lavalder." - det er fortsatt bekymringsverdig å være tiltrukket til ungdomsskoleelever som bor hos mamma og pappa når du selv er i alderen hvor du er ferdig med studier og mest sannsynlig har fast jobb og eget hus/leilighet. Hadde dere også hatt sex med 13- eller 14-åringer om den seksuelle lavalder tillot det? Jeg er selv kun 20 år gammel og det kunne aldri falt meg inn å ha sex med noen yngre enn 18 år. 

Da jeg var 16 år var det noen få jenter i omgangskretsen min som hadde sex med eldre menn, og fellesnevneren for alle disse jentene var at de var "trøbbelbarn" som utagerte og slet med dårlig selvbilde, og sex med eldre menn var ingenting annet enn en destruktiv handling fra deres side. Klart, det finnes nok et fåtall som faktisk er fysisk og psykisk modne nok til å ha sex med eldre menn, men det er utrolig vanskelig å vite, og det faktumet at eldre menn bare tar sjansen på det på grunn av kåthet er motbydelig. 

• Liker 19
Gjest Bamse20
Skrevet

En normal oppegående 30 åring ville ikke engang tenkt på det engang.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å tull det spiller ingen rolle, hvis 30åringen er såpass tilbakestående hadde jeg satt han skikkelig på plass, hadde ikke drept han da forøvrig

• Liker 7
Skrevet
31 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Godt voksne menn som vil ha sex med mindreårige er noe av det ekleste jeg vet om. "De er over den seksuelle lavalder." - det er fortsatt bekymringsverdig å være tiltrukket til ungdomsskoleelever som bor hos mamma og pappa når du selv er i alderen hvor du er ferdig med studier og mest sannsynlig har fast jobb og eget hus/leilighet. Hadde dere også hatt sex med 13- eller 14-åringer om den seksuelle lavalder tillot det? Jeg er selv kun 20 år gammel og det kunne aldri falt meg inn å ha sex med noen yngre enn 18 år. 

Da jeg var 16 år var det noen få jenter i omgangskretsen min som hadde sex med eldre menn, og fellesnevneren for alle disse jentene var at de var "trøbbelbarn" som utagerte og slet med dårlig selvbilde, og sex med eldre menn var ingenting annet enn en destruktiv handling fra deres side. Klart, det finnes nok et fåtall som faktisk er fysisk og psykisk modne nok til å ha sex med eldre menn, men det er utrolig vanskelig å vite, og det faktumet at eldre menn bare tar sjansen på det på grunn av kåthet er motbydelig. 

Du glemmer at tenningsmønsteret til friske heterofile menn og kvinner er helt forskjellige. Selv ville jeg heller aldri hatt sex med en 16 åring, men det er av helt andre grunner enn deg.

Anonymkode: 5d0fc...dcf

• Liker 1
Skrevet

Nei. Helt uaktuelt. Får samme følelse med jenter som er 18. 

Hilsen mann 34. 

Anonymkode: 57523...ea3

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...