AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Jeg prøver å gjøre CV så detaljert som mulig, men jeg har ikke oversikt over alle datoer jeg har jobbet de siste 10 årene. Hvordan kan jeg finne ut dette? På skatteetaten får jeg bare opp informasjon fra 2015! Men jeg har jo jobbet av og på siden 2010. Anonymkode: 6175c...8a4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Prøv minpensjon.no Anonymkode: 4f342...f11
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Sjekker kontoutskrifter nå for å kunne se inntekter da. Anonymkode: 6175c...8a4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Kontakte tidligere arbeidsgivere. Har du ikke fått attest? Anonymkode: 21850...bb1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Ei jeg kjenner fikk hjelp av NAV til å få en utskrift fra arbeidstakerregisteret (eller noe sånt). Der stod det start- og sluttdato for alle jobbene hun hadde hatt. Anonymkode: 7ac3b...488
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 De færreste bryr seg om hvorvidt du sluttet i februar eller juni den gangen for 8 år siden. Jeg skriver bare årstall i CV og legger ved attestene hvis nødvendig. Anonymkode: f81d3...ca6 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 Bare skriv årstall på de eldste. Er det deltidsjobber så er det ikke så relevant uannsett (med mindre de er innen samme fagfelt som jobben du søker da) Anonymkode: df424...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå