AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Noen som har hatt senebetennelse i skuldra/andre stedee under mammapermisjonen? Jeg sliter med psoriasis artritt, og har begynt å få en veldig verkende skulder og hofte når jeg beveger de. Jeg har en ganske klengete baby på 11 uker som gjerne vil bli bært heeele tiden - og hun veier 7-8 kilo, så er ganske tungt🙈 Og hun nekter bæresele, liker heller ikke vogn. Hva gjorde du dersom du hadde betennelse i skuldra? Det er jo så vondt å bære! Anonymkode: eba99...55a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Har du prøvd sjal? Anonymkode: 2a93c...632
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Ikke i skuldra, men har problemer med begge hendene. Vi ligger mye i periodene hvor hun vil ha nærhet, eller sitter med godt med støtte. Yogaball med støtte for armene i fanget. Prøver rett og slett å dekke nærhetsbehovet på måter som ikke innebærer belastning der det gjør vondt. Anonymkode: c0f7e...598
Skogkløver Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Her var redningen sjal og ammepute. Da bærte jeg ikke vekten av baby med armene. Gikk også til manuellterapaut for å løse opp muskelspenninger.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Prøvd forskjellige bæreseler? Her må du nok tenke forebygging raskt før du plutselig ikke kan bære babyen mer. Min gikk opp 11kg det første året, så det blir nok mer å bære på etterhvert. Anonymkode: 78c07...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå