Gå til innhold

Finnes det bare 50pk med munnbind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe noen munnbind til å ha til flytur, men på nettet fant jeg bare 50pk med munnbind. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe en pakke med for eksempel 10 i?

Anonymkode: 05354...7fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi selger 10pk på remaen jeg jobber på. Har også sett 4pk på normal til 36.90 kr :)

Anonymkode: 971d6...ca5

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi selger 10pk på remaen jeg jobber på. Har også sett 4pk på normal til 36.90 kr :)

Anonymkode: 971d6...ca5

Er de sikker da? 

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal kjøpe noen munnbind til å ha til flytur, men på nettet fant jeg bare 50pk med munnbind. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe en pakke med for eksempel 10 i?

De solgte 10 pakninger for 80,- (!) kroner på Rema i dag, så jeg. De lå i en kurv rett foran kassen når jeg skulle betale. Det sto "Non-sterile" på de pakkene, så jeg, men ellers finleste jeg ikke noe på de.

Endret av Million
Skrevet

10pk til 149kr på Coop extra. De står merket som sikre og står på norsk. 

Anonymkode: 0b318...8e8

Skrevet

10-pakningen til 80 kroner er type IIR, som er den beste man kan få. Det er mao. der man bør kjøpe dem.

Anonymkode: 99f2f...716

Skrevet
19 timer siden, Million skrev:

De solgte 10 pakninger for 80,- (!) kroner på Rema i dag, så jeg. De lå i en kurv rett foran kassen når jeg skulle betale. Det sto "Non-sterile" på de pakkene, så jeg, men ellers finleste jeg ikke noe på de.

Håper du kjøper for å bruke, ikke bare for å ha liggende. Regner med du har på munnbind neste tur på Rema da.

Skrevet

Kjøpte ti-pakning på Apotek 1 for 100kr her om dagen :) 

Anonymkode: 0a24a...928

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte ti-pakning på Apotek 1 for 100kr her om dagen :) 

Anonymkode: 0a24a...928

Er billigere per stykk å kjøpe 50-pakninger da.

• Opprett ny...