AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Rett på meg om det er feil, men jeg har veldig inntrykk av at A4 folk blir oftere syke enn oss andre som er noe annereldes. Får kreft, blodpropp, diabetes osv.. Anonymkode: 9ac5a...ff4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rett på meg om det er feil, men jeg har veldig inntrykk av at A4 folk blir oftere syke enn oss andre som er noe annereldes. Får kreft, blodpropp, diabetes osv.. Anonymkode: 9ac5a...ff4 Hvordan vet du at du er annerledes? Anonymkode: e9ca1...92e 7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 så de med stasjonsvogn,to barn og hund er mer utsatt enn andre,er det det du sier? Du skulle faktisk vært forsker,for dette er noe ingen andre har tenkt på,men nå tenker jeg kreftgåten snart blir løst. Anonymkode: 60890...1b8 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Det finnes vel mange fler som er A4, da? Og da blir det nødvendigvis fler syke. Dere andre (hva slags gruppe folk snakker du om egentlig?) har kanskje andre greier å stri med? Anonymkode: 2a6eb...0f7 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Fordi flere er A4? Anonymkode: 87f95...43e 3
bluedot Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rett på meg om det er feil, men jeg har veldig inntrykk av at A4 folk blir oftere syke enn oss andre som er noe annereldes. Får kreft, blodpropp, diabetes osv.. Anonymkode: 9ac5a...ff4 Hæ? Dette tror jeg du får forklare nærmere.
herzeleid Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 I den grad kraftig overvekt er utenfor "A4" vil jeg tro at i alle fall blodpropp og diabetes forekommer hyppigere utenfor "A4" enn innenfor. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Hva baserer du egentlig denne statistiske innsikten på? Anonymkode: 7081f...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 Det er en klar sammenheng mellom lav utdanning, lav intelligens og fattigdom, og dårlig helse. Så om du mener de som jobber, har utdanning etc er sykere så tar du helt feil. Anonymkode: a0e12...a99 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 Jeg skjønner hva du mener. For du mener skillet mellom autister og nevrotypikere, ikke sant? Som autist er jeg av natur ærlig og asosial, og jeg trenger og trives med faste rutiner og regelmessig livsførsel. Dette fører til normalvekt, optimal generell helsetilstand, og redusert risiko for smittsomme sykdommer. Anonymkode: 8fe1a...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner hva du mener. For du mener skillet mellom autister og nevrotypikere, ikke sant? Som autist er jeg av natur ærlig og asosial, og jeg trenger og trives med faste rutiner og regelmessig livsførsel. Dette fører til normalvekt, optimal generell helsetilstand, og redusert risiko for smittsomme sykdommer. Vi autister trenger langt mer alenetid og må skjerme oss vekk fra nevrotypikeres irrasjonelle sosiale krav og forventninger, som de stadig endrer når det gavner dem selv og ikke oss annerledes-mennesker. Slike inkonsekvente regler blir slitsomt å forholde seg til i hverdagen for en strukturert og ærlig autist, og da er det deilig å kunne være alene så man slipper unødvendige sosiale misforståelser som nevrotypikere skaper igjennom sin ofte vage og utvetydige kommunikasjon, mobbing, baksnakking, utnytting, manipulering og utfrysning. Anonymkode: 16b91...f88
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #12 Skrevet 28. august 2020 De aller, aller fleste i dette landet er jo A4 da, så ikke voldsomt rart akkurat. Har du forresten eksempler på noen grupper som du ser på som ikke-A4 som du vet er lite syke? Anonymkode: dd8c9...69e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #13 Skrevet 28. august 2020 1 av 3 får kreft før de er 70 år, og selvsagt er det en mye større risiko for at man får det om man lider av fedme, røyker, er alkoholiker osv; så jeg vil ikke si at det er A4 å være storrøyker og alkoholiker. Anonymkode: cd3cb...975 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #14 Skrevet 28. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi autister trenger langt mer alenetid og må skjerme oss vekk fra nevrotypikeres irrasjonelle sosiale krav og forventninger, som de stadig endrer når det gavner dem selv og ikke oss annerledes-mennesker. Slike inkonsekvente regler blir slitsomt å forholde seg til i hverdagen for en strukturert og ærlig autist, og da er det deilig å kunne være alene så man slipper unødvendige sosiale misforståelser som nevrotypikere skaper igjennom sin ofte vage og utvetydige kommunikasjon, mobbing, baksnakking, utnytting, manipulering og utfrysning. Anonymkode: 16b91...f88 Men jeg trodde ikke nevrotypikere ble slitne av disse kravene? Eller piner de seg bare gjennom alt for å få godkjennelse? For et liv.. Anonymkode: 9ac5a...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå