Million Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Hunden min har operert i munnen, og i skrivet fra veterinæren om etterbehandling, står det at hunden bør få oppbløtt tørrfôr eller våtfôr. Jeg tenkte å gi begge deler om hverandre de neste dagene. Men jeg har aldri gitt bløtlagt tørrfôr før, så jeg lurer på hvor lenge det må ligge i vann før det liksom er helt mykt? 5 minutter? 10 eller 15 ? Man bare tar på litt vann så det dekker tørrfôrkulene og så lar det stå til det er mykt?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Ta opp en kule og klem den. De blir svampete når de er gjennombløte Anonymkode: da620...b0b
Million Skrevet 27. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta opp en kule og klem den. De blir svampete når de er gjennombløte Anonymkode: da620...b0b Det kan jeg selvsagt gjøre Men hunden får mat til bestemt tid, så jeg tenkte jeg skulle sette det til bløtlegging i forkant, og ville derfor vite hvor lenge før.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Jeg har valp jeg bløter for til, og bløtlegger alltid neste måltid når han får mat😊 hos oss trenger det i alle fall et par timer før det er helt gjennomfuktet, men jo mer og varmere vann du bruker jo fortere går det. i alle fall med det foret vi bruker 🐾 Anonymkode: 99249...6bc
Million Skrevet 27. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har valp jeg bløter for til, og bløtlegger alltid neste måltid når han får mat😊 hos oss trenger det i alle fall et par timer før det er helt gjennomfuktet, men jo mer og varmere vann du bruker jo fortere går det. i alle fall med det foret vi bruker 🐾 Anonymkode: 99249...6bc Åja, et par timer? Det var mye lenger enn jeg trodde. Men takk for info!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 1 minutt siden, Million skrev: Åja, et par timer? Det var mye lenger enn jeg trodde. Men takk for info! Ja ble faktisk overrasket selv over hvor lang tid det tar! hender vi glemmer å fukte og da merker man veldig hvor tregt det går med en sulten og masete valp 😂 men skal nevnes at det da er helt gjennombløtt, sånn at det kan moses med fingrene. Etter ca 30 min i vann er foret vårt mykt i kantene men fortsatt med en hard kjerne. Anonymkode: 99249...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå