annelis Skrevet 27. august 2020 #1 Del Skrevet 27. august 2020 Nå behandlet jeg streptokokker med Dalacin stikkpiller, og måtte ta Canesten mot sopp også, og fikk småblødning (veldig lite) ettee Canesten stikkpille. Er det vanlig? Noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Del Skrevet 27. august 2020 Hva mener du med blødninger? Canesten kommer ut litt rosa. Anonymkode: 29aec...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Del Skrevet 27. august 2020 Nei, det er ikke vanlig. Kan være begynnelsen på en sa Anonymkode: 7051e...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Del Skrevet 27. august 2020 Får bestandig blødninger canesten. Bedre med pevaryl. Anonymkode: 19bb1...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Del Skrevet 27. august 2020 Tror det står som vanlig bivirkning i heftet som følger med. Jeg fikk i alle fall veldig lys rosa blødning Anonymkode: 4e040...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Del Skrevet 27. august 2020 Du kan ha en liten polypp også på livmortappen, (ufarlig, og veldig vanlig). Da kan i allefall canesten komme ut litt rosa. Blør du av og til litt etter samleie? Anonymkode: f0e4a...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #7 Del Skrevet 27. august 2020 Du brukte ikke den til å føre den inn med? Anonymkode: 18079...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #8 Del Skrevet 27. august 2020 Jeg fikk beskjed av legen og ansatt på apoteket om å IKKE bruke stikkpillene, kun krem. Anonymkode: 9e6d3...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #9 Del Skrevet 27. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke vanlig. Kan være begynnelsen på en sa Anonymkode: 7051e...ca5 sa? Anonymkode: 1250b...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #10 Del Skrevet 27. august 2020 Jeg husker jeg fikk utslett av canesten. Tålte den ikke. Pevaryl var bedre men den hjalp meg ikke i lengden. Måtte endre kosthold og sånt for å få kontroll på det. Anonymkode: 1250b...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #11 Del Skrevet 28. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: sa? Anonymkode: 1250b...f05 Spontanabort. Anonymkode: 7051e...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #12 Del Skrevet 28. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk beskjed av legen og ansatt på apoteket om å IKKE bruke stikkpillene, kun krem. Anonymkode: 9e6d3...46f Mens jeg fikk beskjed av jordmor på føden om å bruke en pille først og så krem til videre behandling. Det som jeg fikk streng beskjed om å ikke bruke var den lille plastpinnen som kommer med pakken for å føre inn stikkpillen. Anonymkode: 99d2d...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 28. august 2020 #13 Del Skrevet 28. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Mens jeg fikk beskjed av jordmor på føden om å bruke en pille først og så krem til videre behandling. Det som jeg fikk streng beskjed om å ikke bruke var den lille plastpinnen som kommer med pakken for å føre inn stikkpillen. Anonymkode: 99d2d...597 Jeg har fått samme beskjed. Altså bruke stikkpille, men føre inn med fingrene og plasttingen. Og det fikk jeg beskjed om fra flere hold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #14 Del Skrevet 28. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mens jeg fikk beskjed av jordmor på føden om å bruke en pille først og så krem til videre behandling. Det som jeg fikk streng beskjed om å ikke bruke var den lille plastpinnen som kommer med pakken for å føre inn stikkpillen. Anonymkode: 99d2d...597 Merklig man får forskjellige beskjeder. Skulle trodd helse personell kunne blitt enige liksom... Anonymkode: 9e6d3...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aventine Skrevet 3. november 2020 #15 Del Skrevet 3. november 2020 Jeg får også blødninger, både av canesten og pevaryl. Noen ganger bare lys rosa utflod og noen ganger frisk rød blødning. Celleprøve og alt er helt i orden, og mensen er det ikke. Kommer alltid dagen etter å ha brukt canesten/pevaryl, også av diflucan noen ganger. Står ikke oppført som bivirknig mener jeg, men ser flere som skriver at de opplever blødninger ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #16 Del Skrevet 3. november 2020 Jeg bruker å få litt blødninger av canesten, tror det er fordi slimhinnene er såre. Anonymkode: 0becd...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #17 Del Skrevet 3. november 2020 Slimhinnene blir tørrere og sårere ved bruk av canesten, så godt mulig at det er grunnen til blødning. Anonymkode: 7ee65...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå