Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper det finnes menn som vil dele sine tanker med meg, kvinner også for den saks skyld. Jeg er bare nysgjerrig og ønsker å vite en ting. Hvilke tanker har menn når det kommer til en kvinnes rygg. Er den bare noe vanlig på kroppen, eller gjør den noe med deg, er den sensuell? Vakker? Seksy? Og hva synes dere er penest. En naken rygg? Eller synes menn at kvinner som går med korte topper som viser litt av huden er flotte å se på, seksy?

Hva finner menn atraktivt når det kommer til en kvinnes rygg? Liker dere menn å stryke/kose på en varm myk kvinnerygg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jan Banan
Skrevet

Nå finner jeg ikke kvinnerygger så veldig spennende, og kan tenkte på et par ting som er mer sexy hos en kvinne. Men om det skulle være slik at dama mi hadde likt å blitt kost med der, så hadde jeg ikke sagt nei til å massere og klø henne der. Så lenge jeg ser hun liker og nyter det, så er jeg villig til å gjøre det meste. Har ikke noe i mot å bli klødd på ryggen selv jeg :)

Kan vel være sexy med å fremheve dem med en sexy kjole, som er ryggløs. Kan nok virke litt pirrende det ja. Og ja jeg liker da å kose med en varm kvinnekropp, om det skulle være ryggen også...folk er forskjellige..sikkert folk som tenner enormt på rygger og folk som er helt motsatt. Jeg er fornøyd bare jeg får kose jeg.

Gjest gjest
Skrevet

En rygg som luter er i alle fall stygt! Ellers synes jeg rygger kan være vakre, særlig hvis hun er litt trent. Fint å kose ved å la hånden stryke over ryggen, og ned mot enden.. Glimrende som forspill.. :sjarmor:

Gjest Martin
Skrevet

Kvinnerygger har jeg aldri brydd meg om, fronten er nok mer av interesse...

Gjest TomKrus
Skrevet

En veltrent og brun korsrygg: grrr.

Rygger kan være fine, og særlig under en florlett sommerkjole. Trente og brune skulderparti kan også være ganske sexy.

Det gjennomgående temaet her er trent og brun. Det meste på en kvinne er sexy hvis det har sommerfarge og er veltrent :)

Skrevet

Det er jo en del kvinner som liker og bli klødd\kilt på ryggen, så det gjør jeg med min kjære. Men det blir for ofte for mye når det blir kiling, for da kan det bli for kilent igjen. Men veldig mange som liker å bli klødd på ryggen hvertfall, om det er mann eller kvinne spiller ingen rolle. Jeg elsker at min klør meg på ryggen. Kjempe deilig. hehe

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er så og si ingenting som tenner meg mer enn en deilig rygg på en mann ihvertfall!!

:danse:

Gjest GreenSky
Skrevet

Ryggen er en del av meg som jeg ikke har tenkt noe særlig på, men har fått høre av min nåværende at jeg har en sexy rygg, så... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...