AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Nå skal jeg snart i gang med å skrive en bacheloroppgave i markedsføring. Jeg har egentlig aldri likt studiet, men valgt å bare fullføre. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal skrive om. Regner med at det blir noen veiledninger og lignende med lærer? Jeg følger ikke vanlig løp så har ingen medstudenter å prate med. Hvordan fant du ut hva du ville skrive om? Anonymkode: 0cff1...667
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Jeg valgte og skrive om noe som interesserte meg og som ikke var "oppbrukt". Kjedelig for sensor og lese flere oppgaver med samme tema. Anonymkode: 0089b...13e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Skolen ble kontaktet av bedrifter som ønsket at noen skulle hjelpe dem med å undersøke problemstillinger de hadde. Jeg hoppet på en av dem. Hør med skolen din om de har noe slikt opplegg? Jeg hadde noen veiledninger underveis, men det var helt talentløst. Jeg sto fast, spurte om hjelp og hun bare "det må du finne ut av selv". Jeg vet ikke helt hva den veiledningen gikk ut på egentlig.. Fikk B, så alt endte greit. Anonymkode: 026d5...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå