AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Hvor handler du som oftest, og hvem har den beste bonusordningen. Anonymkode: b0767...c98
Brunello Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Handler mest på Rema når jeg handler på lavprisbutikker. Rema sin ordning er best ved at det er direkte avslag. 4
Ullvott Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Det er ikke selve bonusordningen, men hva man sitter igjen med på bunnlinja som teller. Jeg handler oftest på Rema. Rema og Kiwi utgjør omtrent det samme prismessig for min del, men det blir oftest Rema pga at den har enklere beliggenhet og romsligere parkeringsplass.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 Det første er umulig å svare på, jeg handler hos dem som til enhver tid har best pris på det jeg har lyst på, og det er muligens ingen av de tre. Jeg aner ikke noe om bonusordninger, er ikke interessert. Anonymkode: 0d0e6...5da
Brunello Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det første er umulig å svare på, jeg handler hos dem som til enhver tid har best pris på det jeg har lyst på, og det er muligens ingen av de tre. Jeg aner ikke noe om bonusordninger, er ikke interessert. Anonymkode: 0d0e6...5da Hvorfor er du ikke interessert i bonusordningene når du går etter der det er billigst? 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #8 Skrevet 27. august 2020 Kiwi. Synes det er billigst der med tingene jeg pleier å ha. Det er også en stor bonus at Trumf-bonusen kan brukes når du trenger det, ikke vente til neste år slik som Coop... Anonymkode: 2aba9...4d4 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #9 Skrevet 27. august 2020 Ukeshandler. Først innom Meny. Kjøper kjøtt og fisk fra ferskvaredisken. Oljer, spesialhermetikk (artisjokkhjerter, gode oliven), brød, choikål, tomater, og annet der Rema ikke kan tilby samme utvalg/kvalitet. Så innom Rema, og fyller opp med resten. Har et lite øye på tilbudsavisen til Obs. Og stikker innom når de har sekketilbud på dopapir, og lignende. Butikkene ligger på rekke og rad, så bruker ikke ekstra tid eller drivstoff. Anonymkode: e6f99...677 1
tonebelinda Skrevet 27. august 2020 #10 Skrevet 27. august 2020 Handler stort sett på Kiwi Av og til innom Meny for enkelte ting jeg ikke har fått tak i på Kiwi 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #11 Skrevet 27. august 2020 Stort sett Kiwi eller meny. Handler aldri på rema, siden de alltid har myggla og råtten frukt her jeg bor. Helt utrolig, 3 forskjellige rema - ALLE mygla frukt. Anonymkode: 40fe3...b6d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #12 Skrevet 27. august 2020 Hovedhandlingen på Kiwi. Vareutvalget passer meg best og Trumf er en fleksibel bonusordning. Supplerer med ferskvarer o.l fra Meny. Er også innimellom innom Rema og OBS. Coop Extra liker jeg ikke, rotete og små butikker er min erfaring. Anonymkode: 081f5...903 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #13 Skrevet 27. august 2020 Stort sett rema da den er 100 meter nærmere enn kiwi. Jeg liker også rema sine egne produkter bedre enn firstprice som man får på kiwi Anonymkode: 115ca...556 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #14 Skrevet 27. august 2020 Handler bare på rema. Den rema-butikken som er nær meg, er stor og romslig, bra frukt og grønt og godt utvalg. Anonymkode: 13cf4...44b 3
FrankDrebin Skrevet 27. august 2020 #15 Skrevet 27. august 2020 Jeg handler mest på Kiwi, da den er mitt nærmeste alternativ. 1
Daria Skrevet 27. august 2020 #16 Skrevet 27. august 2020 (endret) Min lokale Meny har vært stengt i to år, jeg savner den... Jeg handler på Kiwi, Rema og Coop om hverandre - forandring fryder, og jeg har noen favoritter hos alle. Extra finnes det ikke i området, så der handler jeg naturlig nok aldri. Bonusordninger benytter jeg meg ikke av, så det har ingen betydning. Endret 27. august 2020 av Daria 1
norw Skrevet 27. august 2020 #17 Skrevet 27. august 2020 Foretrekker Rema og Coop Prix (tror jeg, på Oslo S). Rema fordi de har varer som andre ikke har, varer til nedsatt pris, billig is, juice... Coop pga medlemsskap, kuponger og varer til nedsatt pris. Kiwi er ganske uinteressant. Verken spesielle varer eller nedsatt pris.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #19 Skrevet 27. august 2020 Jeg liker meny og Kiwi best. Det er sikkert forskjeller fra butikk til butikk, men i mitt område har disse butikkene så sinnsykt mye bedre grønnsaks-avdeling. Varene ser mer delikate ut, og utvalget er større. Begge butikkene er også gode på å oppdatere priser/ og å plassere varer ved riktig pris. Disse tingene er med på å gi et veldig godt inntrykk Min nærmeste butikk er en Extra og der tror jeg de bare slenger inn mer varer der det er plass, for ofte må jeg lete inntil en meter til hver side for å finne ut hva det koster. En del ganger finnes ikke prisen i det hele tatt. Anonymkode: 2772f...4f6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #20 Skrevet 27. august 2020 Vil handle mest på Kiwi, men realiteten er Coop Mega fordi den er nærmest. Kiwien ligger også inni et stort kjøpesenter, ikke akkurat der jeg vil oppholde meg nå. Merker stor forskjell på pris. Anonymkode: 739a7...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå