Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #1 Skrevet 18. september 2002 Kan jeg virkelig ikke stole på RFSU? På lørdag tok jeg en test,en engelsk test og den ble negativ. Trodde egentlig ikke jeg hadde hatt EL denne måneden men så har jeg vært så kvalm i det siste,spesielt om morningene så jeg slo meg ikke helt til ro med den negative testen. Men selvfølgelig kan den kvalmen være noe annet også da. Men i dag da jeg var på apoteket bestemte jeg meg for å prøve en test til men de hadde bare RFSU så jeg tok den nå i sted etter jeg har drukket mye vann i dag. Og der kom det opp en veldig svak strek men jeg kan se den. Streken er ikke så veldig sterk,lys rosa. Kan jeg stole på den eller er den negativ? Er på dag 31 også,og har gått på dobbel pergokur. Huff..det er så kjipt å ikke kunne vite om den er negativ eller ikke..
Padmee Skrevet 18. september 2002 #2 Skrevet 18. september 2002 Nå har ikke jeg noe kjennskap til akkurat den testen, men utifra det jeg har lært så er en gravid samme hvor svak streken er. Men for å være helt sikker kan du jo ta en test til da. Og da bør du kanskje bruke en annen test hvis du du ikke stoler helt på RFSU? Lykke til da.
Klips Skrevet 18. september 2002 #3 Skrevet 18. september 2002 Hvor sterk streken blir avhenger av hvor mye HCG du har i urinen. Dette øker fra dag til dag etter at du er blitt gravid. Derfor kan godt en test være negativ (fordi nivået er for lavt til å merkes foreløbig) mens neste er positiv. Får du først en svak strek betyr det at du HAR HCG i urinen, men ikke så mye ennå og at du dermed ER gravid, men kanskje ikke så langt på vei ennå. Men de fleste jeg hører om tar gjerne en tre-fire tester, så det er jo bare å fortsette. Selv tok jeg tre før jeg begynte å stole på resultatet. Jeg gratulerer, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå