Gå til innhold

Årsaker til at han blir slapp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan være ulike grunner til at en fyr i midten av 20 åra blir slapp under sex? Vet at vedkommende har depresjoner, men utenom det aner ikke jeg.  Vet at det kan være mange ting, men kom med alle forslag :)

Anonymkode: 81030...fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han plutselig tenker på noe annet som kan være turn off, at han er stresset.

Skrevet (endret)

Depresjon er ikke enkelt... Det kan gå utover ereksjonen fordi det er bedre for han å få trøst enn å ha sex. Det at du har sex med han til han mister ereksjon er heller ikke bra for selvtillitten hans. Jeg har heller ville bygd opp kjærligheten og bevist at jeg virkelig bryr meg. Også prøvd å bevise at sex ikke betyr mere enn han. Er du ei som gjør dette er du nok gullet hans, og får betalt senere for at du har vært så tålmodig med han... Vis hensyn og omsorg🧡

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 3
Gjest Løpegærn
Skrevet

Forventningspress er en veldig vanlig grunn til ereksjonssvikt i ung alder.

Skrevet

Han kan synes du er for fin for han.

Han kan synes du er stygg  naken, at du gjør noe feil.

Han kan begynner å tenke på bestemoren sin.

Han kan kjede seg.

Han kan ... tusen forskjellige ting. Alt fra positive til negative ting.

Anonymkode: a15f1...b1c

Skrevet
På 27.8.2020 den 14.44, WhiteSwan skrev:

At han plutselig tenker på noe annet som kan være turn off, at han er stresset.

Tenker på noe annet? Kjeder seg, liksom?

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på noe annet? Kjeder seg, liksom?

Nei, tankene kan fort gå over til noe helt annet når man har sex og da mister man jo tenningen hvis man tenker på noe ekkelt eller noe som stresser en 

Skrevet (endret)
On 8/27/2020 at 2:41 PM, AnonymBruker said:

Hva kan være ulike grunner til at en fyr i midten av 20 åra blir slapp under sex? Vet at vedkommende har depresjoner, men utenom det aner ikke jeg.  Vet at det kan være mange ting, men kom med alle forslag :)

At han underveis innser at han ikke klarer å få deg til å komme......Den erkjennelsen er som regel drepen for tenning og ereksjon. Det er jo kun flaut å komme selv,  når dama ikke har kommet en eller flere ganger først. Dritflaut og et skikkelig nederlag. Som mann er det viktig å levere og prestere,  og når det viser seg vanskelig/ umulig, så mister man selvtilliten.

Endret av Resignert
Skrevet

Mannen min er håpløs hvis han er veldig sliten. Da er det ikke bestandig han får den opp en gang, men kan også da be av under sex helt uten videre.

Anonymkode: d47f6...1c3

Skrevet
På 27.8.2020 den 14.49, Bamseklemmer skrev:

Depresjon er ikke enkelt... Det kan gå utover ereksjonen fordi det er bedre for han å få trøst enn å ha sex. Det at du har sex med han til han mister ereksjon er heller ikke bra for selvtillitten hans. Jeg har heller ville bygd opp kjærligheten og bevist at jeg virkelig bryr meg. Også prøvd å bevise at sex ikke betyr mere enn han. Er du ei som gjør dette er du nok gullet hans, og får betalt senere for at du har vært så tålmodig med han... Vis hensyn og omsorg🧡

Hyggelig beskjed,  det er bare at jeg er så fryktelig sjenert og redd for å tråkke feil dersom han egentlig blir slapp fordi at han ikke liker meg så godt. Da føles det invaderende å vise omsorg sånn.. vet jeg er litt for følsom så er forsiktig med slikt 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...