Gå til innhold

Hjemmelagde bryllups-stæsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg til neste år og har ett mål om å lage mye selv. Slik som feks bordkort, invitasjoner, pynt osv.

Har noen her inne lagd noe selv til bryllupet sitt? Isåfall kan jeg få se bilder?

Anonymkode: d5431...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det selv (enda), men skal gifte meg neste år og planlegger å gjøre det samme, så håper du får noen gode svar. 

Kom forøvrig over dette blogginnlegget for noen dager siden, så kan jo poste linken så du kan lese: https://stineskoli.blogg.no/1497621007_tips_til_billig_lvebryllup.html?fbclid=IwAR2-uhqifjccym6bU1lTeQdypDERex5KvLLhEZT16xd6jyl17S41JuJINJM

Anonymkode: 14556...1f7

Skrevet

Jeg har akkurat laget "Save-the-date"-kort selv, og planlegger å lage invitasjoner og. Jeg printet bare ut på litt fint papir og klipte til selv. Så har jeg kjøpt voks-segl for å pynte dem litt 😄

Anonymkode: d6b82...824

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat laget "Save-the-date"-kort selv, og planlegger å lage invitasjoner og. Jeg printet bare ut på litt fint papir og klipte til selv. Så har jeg kjøpt voks-segl for å pynte dem litt 😄

Får jeg se bilde? Vanskelig å se for seg hvordan det kan se ut

Skrevet

Pinterest brukte jeg som inspirasjon 😄

Anonymkode: b0c9c...a4e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får jeg se bilde? Vanskelig å se for seg hvordan det kan se ut

Jeg har dessverre ikke sendt dem ut enda, så vil ikke at noen skal finne dem her, hehe.. Men jeg fikk inspo herfra: 

https://no.pinterest.com/search/pins/?q=wedding invitation&rs=typed&term_meta[]=wedding|typed&term_meta[]=invitation|typed

Jeg printet først ut fire "save-the-date"-kort på et a4-ark, klipte ut alle sammen, printet ut et fint mønster på et a5-ark som jeg brettet rundt kortet og forseglet med voks-segl med en blomst i seglet.

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut Youtube og Pinterest. Mange ideer! 

Ellers er et tips å jevnlig tråle nettet og hobbybutikker for gode tilbud eller outlet. Kanskje du ser noe som det er bra tilbud på også kan du forsøke finne ideer med hvordan du kan bruke det. 

Skrevet
On 8/27/2020 at 7:37 PM, AnonymBruker said:

Jeg har dessverre ikke sendt dem ut enda, så vil ikke at noen skal finne dem her, hehe.. Men jeg fikk inspo herfra: 

https://no.pinterest.com/search/pins/?q=wedding invitation&rs=typed&term_meta[]=wedding|typed&term_meta[]=invitation|typed

Jeg printet først ut fire "save-the-date"-kort på et a4-ark, klipte ut alle sammen, printet ut et fint mønster på et a5-ark som jeg brettet rundt kortet og forseglet med voks-segl med en blomst i seglet.

Hvor tykt papir brukte du? Og hvordan printer bruker man til det?

Anonymkode: eba1f...300

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tykt papir brukte du? Og hvordan printer bruker man til det?

Anonymkode: eba1f...300

Jeg brukte en heelt vanlig printer fra netonnet, en av de billigste. Og papiret var et litt gulaktig tegnepapir fra Søstrene Grene. Jeg skal kjøpe litt finere og tykkere papir til de senere invitasjonene, så krysser fingrene for at printeren klarer det like bra!

Skrevet

Har du ikke hørt om Pinterest, TS? Last ned appen så kan du se ideer til du dauer. 

Anonymkode: 7e171...2c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...