Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt supermedlem? Hvis ja, hvorfor? Og er dere fornøyd med det?

Ja, vet jo at ikke forumet har vært oppe såååå lenge, og at det kanskje er vanskelig å svare på nå da, men...

Er ikke det ennå, men lurer på å bli. Men så tenkte, spør de andre som er det om det er bra ;)

Så hva sier dere folkens? Ja eller nei...?

Gjest Aurélie
Skrevet

Super meg her og super meg der. Nei, takke meg til vanlig medlemsskap. De fleste stemmer vel i ang. dette, selv om jeg tipper at flertallet av KG`ere innen jul vil være "supre" medlemmer ;)

(KG har ingen annen funksjon for meg enn å skrive/lese i ulike debatter. Dagbok/blogg på nettet er ikke min stil. Skriver dagbok i det private, og skulle jeg kombinert dette med å skrive dagbok/blogg online, så tror jeg at jeg hadde fått en overdose av mitt eget tankespinn, gjøren og laden. :) )

Skrevet (endret)

Jeg er supermedlem!

Ble supermedlem uten å sjekke hva man fikk ekstra. Måtte bare prøve, og jeg er storfornøyd!

Bloggen er veldig fin, den er akkurat som en ordentlig blogg!

Også liker jeg det at jeg kan legge inn vedlegg i innlegg.

Kjempefin funskjon!

Også har jeg mye større plass i pm-mappa.

Endret av lillesky
Skrevet (endret)

Nei, er ikke supermedlem og kommer neppe til å bli det heller. Jeg har ikke bruk for noen av funksjonene man får eller blog (dagboken er mye finere og mer praktisk). Dessuten er det rimelig irriterende med bilder i signatur, så det ønsker jeg i allefall ikke. (Heldigvis kan man ignorere brukere.) Bilder/vedlegg i innlegg har jeg heller aldri hatt bruk for, og for mange slike vedlegg blir også irriterende. Nei, jeg har det helt supert som vanlig medlem.

Endret av Arkana
Gjest Emera
Skrevet

Jeg har ikke sett noen funksjoner som frister nok til at jeg blir supermedlem, nei.

Bilder i innlegg og signatur synes jeg også er forstyrrende, så det vil jeg ikke ha. Vil jeg illustrere noe med et bilde, synes jeg det går helt fint å lage en god, gammeldags link!

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg kom til å bli supermedlem - men jeg kommer ikke til å bli det. Det er ikke på grunn av de få kronene det er snakk om - men jeg liker ikke bilder i innlegg og signatur - er helt enig i at det virker forstyrrende - og ignorerer også derfor alle brukerne som har det.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Kommer ikke på tale å bli det.

Blir det stort flere iriterende bilder og sånn nå, er det nok mange som vil fylle ut ignoreringslisten (som heldigvis er tilgjengelig også for andre enn superne)

Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å bli supermedlem. Håper det kommer til å fortsette som nå, og ikke at vi "må" bli supermedlemmer.

Blogge gjør jeg andre steder, så jeg trenger ikke det her også.

Gjest Gjesta
Skrevet

Er ikke supermedlem, og kommer neppe til å bli det heller.

Skrevet

Jeg er supermedlem. og det er helt greit det.

Skrevet

Nei, og kommer ikke til å bli det heller. Har hverken bruk for flere funksjoner og jeg har såpass lite penger, så de pengene jeg kan avse ønsker jeg å bruke på andre ting.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg var sikker på at jeg kom til å bli supermedlem - men jeg kommer ikke til å bli det.  Det er ikke på grunn av de få kronene det er snakk om  - men jeg liker ikke bilder i innlegg og signatur - er helt enig i at det virker forstyrrende - og ignorerer også derfor alle brukerne som har det.

ingen som tvinger deg til å ha bilder selv om du er supermedlem. ;)

Skrevet
ingen som tvinger deg til å ha bilder selv om du er supermedlem. ;)

Hva er da vitsen?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hva er da vitsen?

Blogg, flere pmer, bilde i profilen. kommer ikke til å ha bilde i signaturen, men det er mulig jeg legger inn ett bilde eller to i dagboka. Synes det er ok.

Gjest Milah
Skrevet

Jeg er ikke supermedlem, og har heller ingen umiddelbare planer om å bli det!

Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Nei, jeg er ikke supermedlem. tviler på at jeg kommer til å bli det også.

dagbog/blogg på nettet er ikke mine greie.

Og at man kan ha bilder i signaturen er ikke så fristende heller.

Skrevet

Nei, jeg er ikke medlem og kommer ikke til å bli det heller.

Eneste grunnen må være hvis den gamle "Mine innlegg" kun blir tilgjengelig for Super så vruderer jeg det nok!

Det er det eneste jeg savner!

Skrevet
Jeg har ikke sett noen funksjoner som frister nok til at jeg blir supermedlem, nei.

Ikke jeg heller.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg kommer ikke til å bli supermedlem. Har ikke brukt for noen av de ekstra funksjonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...