Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk blødning for 5 dager siden. Var frisk blod i 3 dager. En god del. Nå er jeg ferdig med å blø men har hatt skikkelig murring og vondt i ryggen siste døgnet.. Blødninga kom 3 dager for tidlig også. Jeg gadd selvfølgelig ikke å teste meg da jeg begynte å blø men siden jeg har så murringer nå og hatt myeee stikk under navlen og ved livmor begynner jeg å lure litt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta test :) den skal vise korrekt svar nå :) 

Anonymkode: 68bb9...923

Skrevet

Er du gravid? Litt usikker på hva du spør om. Jeg hadde en slik blødning og positiv test noen dager etter. Det var en kjemisk eller veldig tidlig spontanabort for meg.

Anonymkode: a2b37...4ac

• Liker 4
Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men har skjønt det sånn at svangerskapsblødning gjerne er friskt blod uten klumper. Noen blør så mye at de forveksler det med mensen. 

Anonymkode: 6070e...632

• Liker 1
Skrevet

Jeg blødde som ved vanlig mens, fikk positiv test og resultatet er nå 3,5 mnd gammel. Blødde daglig de 8 første ukene av svangerskapet og hadde i tillegg 3 styrtblødninger etter det, frem til uke 12.

Anonymkode: 89181...004

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blødde som ved vanlig mens, fikk positiv test og resultatet er nå 3,5 mnd gammel. Blødde daglig de 8 første ukene av svangerskapet og hadde i tillegg 3 styrtblødninger etter det, frem til uke 12.

Anonymkode: 89181...004

Hadde du menssmerter også? Jeg hadde litt smerter de første timene med blod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...