AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Er ikke dette nettopp et tegn på hvor lite intelligens disse har? One liners kommentarer med det eneste formål å latterliggjøre en annen person? Anonymkode: 537c3...2cf 1
Gab Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 (endret) Hvorfor skal man bruke tid på en ordentlig kommentar når noen har oppsøkt en konspirasjonside med teorier som det store flertall av forskere går i mot? Når noen ikke tror på verdensledende forskere som har brukt hele sitt liv på et fagfelt men heller tror på en amatør som har googlet litt, hvorfor skulle de da bry seg om meg? Endret 27. august 2020 av Gab 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Selv den dummeste personen i verden kan betrakte seg selv som intelligent, det betyr ikke at h*n er det. Anonymkode: b3935...939
herzeleid Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Jeg tenker i alle fall en skyter seg selv i foten ved å komme med kommentarer om "tinnfoilehatt".
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 2 timer siden, herzeleid skrev: Jeg tenker i alle fall en skyter seg selv i foten ved å komme med kommentarer om "tinnfoilehatt". Speielt mtp at tinnfolie forlengst er erstattet av aluminiumsfolie. Disse folkene har ikke fått med seg dette og lever i fortiden. Anonymkode: 290b7...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå