Sophie-Ann Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Jeg trenger tips angående hjemmeeksamen i grunnleggende sykepleie, fag og profesjon. Jeg gruer meg helt sykt til denne...😩.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Hva er det du lurer på? Anonymkode: bea8a...24f
Sophie-Ann Skrevet 31. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2020 På 27.8.2020 den 18.20, AnonymBruker skrev: Hva er det du lurer på? Anonymkode: bea8a...24f Sorry latterlig sent svar, men har gått i ett her...lurer på hvilken type oppgave det var, jeg er så sykt dårlig på å skrive...vil prøve å forberede meg så mye jeg kan
Mammamiaa Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 Gikk for lenge siden. En må skrive mer akademisk enn hva en gjør til hverdags. Varier ordbruken slik at du ikke bruker samme ord gjentatte ganger, søk gjerne opp ordet du bruker mest i synonymordboka på nettet for å finne alternativer. Oppgavene varierer nok sannsynligvis fra år til år. Lykke til 😊
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 Gikk for en stund siden, da var eksamen todelt. En del bestod av å trekke en tilfeldig praktisk prosedyre og gjennomføre denne korrekt, samtidig som jeg måtte begrunne hva jeg gjorde. Den andre delen var muntlig der vi skulle trekke et tema og snakke om det, to og to studenter fikk samme tema, og så sammenlignet de svarene går jeg ut fra. Jeg hadde ikke peiling på det jeg snakket om, men det hadde heller ikke hun som trakk samme tema og var lærerens gulljente, så da stod vi begge to. Anonymkode: bea8a...24f
Sophie-Ann Skrevet 31. august 2020 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2020 Takk for svar! Det er en hjemmeeksamen over to dager jeg mener, da må det jo være en akademisk oppgave? Den praktiske prøven er tidlig i november, den skal jeg klare 😊
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Den hjemmeeksamen er å skrive pedagogisk sykepleieplan. Ser du går på VID, og hadde det emnet i fjor bare at det nå har blitt fornyet. Men er samme opplegg, skal selv ta opp denne eksamen i november med dere på 1 året. Genrelt sett er det lurt å se på tidligere oppgavene som skal ligge på canvas, og følge nøye med på undervisningen om sykepleieprosessen osv. Også terpe på anatomi kunnskapene, for de krever at du bruker de på denne eksamenen også. Anonymkode: b6d04...25d 1
Sophie-Ann Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Den hjemmeeksamen er å skrive pedagogisk sykepleieplan. Ser du går på VID, og hadde det emnet i fjor bare at det nå har blitt fornyet. Men er samme opplegg, skal selv ta opp denne eksamen i november med dere på 1 året. Genrelt sett er det lurt å se på tidligere oppgavene som skal ligge på canvas, og følge nøye med på undervisningen om sykepleieprosessen osv. Også terpe på anatomi kunnskapene, for de krever at du bruker de på denne eksamenen også. Anonymkode: b6d04...25d Takk! Lykke til 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå