AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Tok test for Corona igår, venter svar idag. Regner med at den er negativ. Når kan jeg gå på jobb igjen? Er det den dagen jeg er frisk, eller må jeg ha en dag symptomfri først? Er jeg i karantene, med karanteneregler, med forkjølelse? Syns det er litt diffust, finner ikke noe konkret om det. Anonymkode: b9d93...95d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Med påvist Corona må du ha i en uke symptomfri het, hvis du bare er forkjøla må du holde deg hjemme en dag etter du føler deg frisk og uten symptomer Anonymkode: c0589...192
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Karantene: er hvis du er pålagt karantene enten fordi du har vært i et land som krever det eller vært nærkontakt til smittet. Du må være i karantene til karantenetiden er over uansett om du tester negativt. isolasjon: er hvis du er påvist smittet. Isolasjonen opphører et visst antall dager etter du er symptomfri hold deg hjemme: hvis du Er syk (forkjøla etc. Hold deg hjemme til du er symptomfri uansett om du tester negativt for korona Anonymkode: 72777...5a1
sminkebord Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Sjefen min sa jeg må være symptomfri, men at jeg ikke må ha en hel symtomfri dag. Jeg kan altså dra på jobb så fort jeg er uten symptomer. Du må følge karanteneregler ja, ikke dra på butikk, holde deg hjemme osv.
Anbefalte innlegg