Gjest Trolletrine Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Drar en uke på ferie i slutten av aug.Har en katt som er 2 !/2 år,-en rag doll som egentlig er innekatt,men som snuser litt utenfor iblant.Min mor skal bo i leiligheten min den uken jeg er borte pga.pass og stell av katten.Men jeg har allerede så innmari dårlig samvittighet!!!Vet det sikkert er fullstendig teit og dustete,men tenker at katten kommer til å tro at jeg har forlatt den :grine2: Fikk han nemlig i februar,så han har jo allerede skiftet eier en gang,liksom..Eller er det sånn at så lenge han er hjemme i kjente omgivelser,og omgitt av luktene mine,så skjønner han at jeg kommer hjem igjen???
Gjest Aurélie Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Hei, jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet! Ta det med ro og nyt ferien din vel vitende om at katten din utmerket godt tåler at du er vekke fra den en ukes tid! Katten vil nok savne deg litt, du er jo matmor som den er vant til å forholde seg til på en daglig basis. Men så lenge den får være i leiligheten sin, og blir tatt godt vare på, så vil den ikke lide noen nød. En uke går jo fort, og det er nok kanskje du som vil savne katten, mer enn den vil savne deg? Sorry to say, men slik er det nok ofte.. Den vil nok gå og vente på deg i de syv dagene, men tviler sterkt på at den oppfatter det dithen at du har forlatt den! God ferie!
Gjest Trolletrine Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 Knis...Ja,tviler ikke på at det blir jeg som savner mest... Men takk for svaret,-føler meg litt bedre og bare littegrann dum
Gjest Pusemamma Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Katter har ikke tidsbegrep så det vil nok gå veldig bra. Min pus er på pensjonat når jeg er på ferie, Begge gangene har hun vært litt småfornærma når vi kommer hjem. men kan garantere det går fort over. Det er helt normalt. har selv alltid dårlig samvittighet når jeg reiser fra henne men vet hun får veldig godt stell der hun her. Men det jo ikke mamma vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå