AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Jeg gjør det noen ganger. Anonymkode: 44a97...6d2 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Ja, hvis jeg er et sted der jeg trenger litt pause fra de andre der. Bare noen minutter stillhet for å hente meg inn. Anonymkode: 2150b...28c 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Ja, på jobb! Men trenger ikke gå på do mellom jeg går hjemmefra og kommer hjem, så føler at et par «do» besøker på arbeidstid ikke ses ned på Anonymkode: 5f621...0be 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Ja, det gjør jeg både hjemme og borte. Er introvert. Anonymkode: 7db3f...a2b 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, på jobb! Men trenger ikke gå på do mellom jeg går hjemmefra og kommer hjem, så føler at et par «do» besøker på arbeidstid ikke ses ned på Anonymkode: 5f621...0be Om du ikke trenger å gå på do i løpet av en arbeidsdag har du enten en veldig kort arbeidsdag, eller du drikker alt for lite vann. Anonymkode: 3a115...186 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 Nei, men samboer gjør når vi er hjemme. Anonymkode: 45cd2...cf3 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 Ja. Jeg blir der ikke lenge, men jeg det hender jeg går på do og tisser en svett uten å være tissetrengt hvis jeg trenger en liten pustepause. Anonymkode: ca399...2dd 1
Repus Asserts Skrevet 27. august 2020 #9 Skrevet 27. august 2020 Da barna var små gjorde jeg dette. Eneste stedet man fikk være litt i fred. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #10 Skrevet 27. august 2020 Ja. Bruker laaang tid på badet hver kveld, for det er det eneste stedet jeg får et lite pusterom. Bruker også temmelig lang tid på do på jobb. Anonymkode: 75175...51e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #11 Skrevet 27. august 2020 Nei do er det kjedeligste stedet i huset. Og nei når ungene var små kunne jeg ikke bare låse døren og de klare seg selv, så den sto åpen, med unger som ofte stabbet etter. Anonymkode: 03765...226 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #12 Skrevet 27. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du ikke trenger å gå på do i løpet av en arbeidsdag har du enten en veldig kort arbeidsdag, eller du drikker alt for lite vann. Anonymkode: 3a115...186 Hvis du må på do flere ganger i løpet av en arbeidsdag drikker du sannsynligvis for mye vann. Kroppen vår har en helt fantastisk evne til å selv gi oss beskjed når den trenger mer væske, den heter «tørste». Når kroppen trenger væske, vil du kjenne deg tørst. Det er helt unødvendig å drikke mer enn hva kroppen gir deg beskjed om at du trenger, og det er ikke noe poeng å drikke en masse bare for å tisse en hel masse. Det er en myte som dessverre har bredt om seg, det at vi trenger så mye væske hele tiden- godt hjulpet av produsenter av flaskevann o.l., som selvsagt har stor interesse av å skape et inntrykk i befolkningen om at det er veldig viktig å drikke mye vann.. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/GklBm/advarer-mot-overdrevet-vanninntak-vi-er-mennesker-ikke-kameler Anonymkode: 8b82e...049 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #13 Skrevet 27. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du må på do flere ganger i løpet av en arbeidsdag drikker du sannsynligvis for mye vann. Kroppen vår har en helt fantastisk evne til å selv gi oss beskjed når den trenger mer væske, den heter «tørste». Når kroppen trenger væske, vil du kjenne deg tørst. Det er helt unødvendig å drikke mer enn hva kroppen gir deg beskjed om at du trenger, og det er ikke noe poeng å drikke en masse bare for å tisse en hel masse. Det er en myte som dessverre har bredt om seg, det at vi trenger så mye væske hele tiden- godt hjulpet av produsenter av flaskevann o.l., som selvsagt har stor interesse av å skape et inntrykk i befolkningen om at det er veldig viktig å drikke mye vann.. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/GklBm/advarer-mot-overdrevet-vanninntak-vi-er-mennesker-ikke-kameler Anonymkode: 8b82e...049 Dette er direkte feil. En del mennesker drikker alt for lite fordi de rett og slett ikke blir tørste når de trenger det. Jeg kunne glatt ha klart meg på under en liter om dagen. Jeg er en av de som kan gå mange timer uten å drikke, så jeg må drikke selv om jeg ikke er tørst. Dessverre for meg får jeg nyresten fordi jeg drikker for lite. Så å lytte til min kropp er ikke en god ide, Og jeg er slett ikke alene Og bare fordi noen har skrevet noe på nettet som linken du henviser til, betyr ikke det at det er skrevet i sten og at det er en sannhet. Det finnes mange linker som forteller det motsatte. Anonymkode: 03765...226 6
mrs.jammh Skrevet 27. august 2020 #14 Skrevet 27. august 2020 Noen ganger ja, etter en usedvanlig dårlig natts søvn eller når barna har våknet altfor, altfor tidlig. Deilig å kunne bare lukke øynene i 5 minutter. Synes det ser rart ut å gjøre i åpent kontorlandskap, selv om en de fleste andre småbarnsforeldre der ser ganske herja ut og antakelig hadde hatt sympati for det.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #16 Skrevet 27. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du må på do flere ganger i løpet av en arbeidsdag drikker du sannsynligvis for mye vann. Kroppen vår har en helt fantastisk evne til å selv gi oss beskjed når den trenger mer væske, den heter «tørste». Når kroppen trenger væske, vil du kjenne deg tørst. Det er helt unødvendig å drikke mer enn hva kroppen gir deg beskjed om at du trenger, og det er ikke noe poeng å drikke en masse bare for å tisse en hel masse. Det er en myte som dessverre har bredt om seg, det at vi trenger så mye væske hele tiden- godt hjulpet av produsenter av flaskevann o.l., som selvsagt har stor interesse av å skape et inntrykk i befolkningen om at det er veldig viktig å drikke mye vann.. https://www.vg.no/forbruker/helse/i/GklBm/advarer-mot-overdrevet-vanninntak-vi-er-mennesker-ikke-kameler Anonymkode: 8b82e...049 Vel....stemmer ikke alltids helt ;jeg har en sånn jobb at jeg ikke kan gå på do når jeg vil, så jeg drikker litt lite. Jeg blir sjelden tørst, men huden blir veldig tørr og skjellete. Anonymkode: f8e6b...106 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #17 Skrevet 27. august 2020 Exen min gjorde dette. Nå har jeg en normal mann Anonymkode: 2000c...17f
Daria Skrevet 27. august 2020 #18 Skrevet 27. august 2020 Jeg ble anbefalt det av legen da jeg skulle begynne å jobbe igjen etter en lang sykemelding - Gå på do oftere enn du trenger og ta deg litt god tid - ingen følger etter deg inn dit... 2
Outlander Skrevet 27. august 2020 #19 Skrevet 27. august 2020 Jeg har barn som har do-radar. Som betyr at hver jævlig gang jeg går på do, uansett om de har vært hjemme alene hele dagen, innen 2 minutter, banker de på døren og må VEEEELLLDIG på do. Tar aldri slutt De kan til og med ikke være hjemme, og jeg er helt alene, går på do, så plutselig kommer en hjem og må veeeeeldig på do. Det er et fenomen at INGEN kan forklare fortsatt. haha 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #20 Skrevet 27. august 2020 Nei, ikke på toalettet. Man må huske på at noen kanskje må akutt på toalettet og da er slik bruk av det rommet en dårlig ide. Derimot kan jeg fint trekke meg tilbake på soverommet når jeg vil ha fred og ro. På jobb er vaskekottet eller et lagerrom et alternativ om det trengst Anonymkode: d6922...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå