AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Våknet midt på natten av at hunden min på 16 kg hoppet på meg, den skulle nok hoppe over meg men landet med ene poten nederst på magen min på venstre side. Det gjorde veldig vondt og nå er jeg ganske redd for at det går galt. Jeg er 6 uker på vei. Håper frøet er godt beskyttet inni der? Anonymkode: 213c3...657
Cer3s Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Det går nok helt fint. Er 32 uker på vei og har en vilter snart 2 åring som både hopper, dunker og sparker meg i magen uten å mene det og fikk beskjed på helsestasjonen at det stort sett går helt fint, babyen ligger godt beskytta og det skal veldig mye til. Det er gravide i voldelige hjem som opplever ganske brutal vold som går hele svangerskapet igjennom. Bare gjør så godt du kan for å forhindre at hunden hopper på magen din. Skulle du begynne å blø eller få vondt derimot så ville jeg kontaktet lege 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Det går sikkert veldig fint Så tidlig så er embryo trygt og godt plassert langt nedi bekkenet ditt 💖 Anonymkode: 622cf...76d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå