AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Hvor mange uker på vei var dere da fastlegen eller jordmor søkte for dere, og i hvilken uke fant samtalen på sykehuset sted? Måtte dere vente lenge på svar? Hvilken grunn hadde dere og fikk dere ks innvilget? Anonymkode: 36abb...5eb
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Husker ikke når jordmor sendte henvisning til sykehuset, var nok kanskje 5 mnd på vei (det var da jeg klarte å sette ord på fødselsangsten). Vi var på 3 samtaler på sykehuset, så det gikk over flere uker. Fikk innvilget keisersnitt på bakgrunn av fødselsangst. Fikk signaler underveis om at ks var et alternativ, fikk være med å bestemme selv. Datoen for snittet fikk jeg ganske seint, da var jeg nok 8 mnd på vei. Anonymkode: 68101...d23 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker ikke når jordmor sendte henvisning til sykehuset, var nok kanskje 5 mnd på vei (det var da jeg klarte å sette ord på fødselsangsten). Vi var på 3 samtaler på sykehuset, så det gikk over flere uker. Fikk innvilget keisersnitt på bakgrunn av fødselsangst. Fikk signaler underveis om at ks var et alternativ, fikk være med å bestemme selv. Datoen for snittet fikk jeg ganske seint, da var jeg nok 8 mnd på vei. Anonymkode: 68101...d23 Hvor lenge før termin ble det ks? Anonymkode: 557f4...d5e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge før termin ble det ks? Anonymkode: 557f4...d5e Jeg fikk i uke 38+5 Anonymkode: 9ce81...6c7
annelis Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Husker ikke når jordmor sendte henvisning til sykehuset, var nok kanskje 5 mnd på vei (det var da jeg klarte å sette ord på fødselsangsten). Vi var på 3 samtaler på sykehuset, så det gikk over flere uker. Fikk innvilget keisersnitt på bakgrunn av fødselsangst. Fikk signaler underveis om at ks var et alternativ, fikk være med å bestemme selv. Datoen for snittet fikk jeg ganske seint, da var jeg nok 8 mnd på vei. Anonymkode: 68101...d23 Hvilket sykehus er dette?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge før termin ble det ks? Anonymkode: 557f4...d5e 4 dager før termindatoen. 21 timer siden, annelis skrev: Noen som fikk det i Stavanger? Ja, dette var i Stavanger. Hvis det er fødselsangst, så blir du godt fulgt opp! Du får samtaler, du kan få tilrettelagt fødselen på mange måter, omvisning på avdelingen osv Anonymkode: 68101...d23 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #8 Skrevet 29. august 2020 Noen med erfaring fra KK Bergen eller Voss? Anonymkode: 36abb...5eb
annelis Skrevet 29. august 2020 #9 Skrevet 29. august 2020 On 8/28/2020 at 9:47 AM, AnonymBruker said: 4 dager før termindatoen. Ja, dette var i Stavanger. Hvis det er fødselsangst, så blir du godt fulgt opp! Du får samtaler, du kan få tilrettelagt fødselen på mange måter, omvisning på avdelingen osv Anonymkode: 68101...d23 Så godt å høre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå