AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Har du,eller kjenner du noen som har blitt gravid uten å bli penetrert? Jeg er selv oppi en forferdelig situasjon. En dame som ga meg en blowjob påstår nå at hun er gravid med mitt barn. Jeg kom ikke i munnen, men runket og kom enten på mage, eller lår (men ikke på vagina). Eneste måten jeg kan forestille meg at hu har blitt gravid er om spermen har rent ned i vagina, eller om hun selv har tatt en klatt og kjørt den inni når jeg gikk for å hente tørkepapir. Men hva er sannsynligheten!? Det skal sies at hun er over 40,veldig lysten på å få barn, og absolutt ikke en jeg noensinne vil ha barn med.Det var derfor jeg ikke puttet den inn,tross muligheten. Anonymkode: 10e84...446
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Hun kan ha sugd spermen din inn i en sprøyte, for så å sprøyte den inn i seg selv. Skulle hun være gravid, er en DNA-test det første jeg hadde spurt om i så fall.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Du skulle aldri forlatt etterlatenskapene! Dette har hun såkkart tatt på enten fingre eller sprøyte og ført opp i vagina. Anonymkode: 6bdf8...b36 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 4 minutter siden, Dævendøtte skrev: Hun kan ha sugd spermen din inn i en sprøyte, for så å sprøyte den inn i seg selv. Skulle hun være gravid, er en DNA-test det første jeg hadde spurt om i så fall. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skulle aldri forlatt etterlatenskapene! Dette har hun såkkart tatt på enten fingre eller sprøyte og ført opp i vagina. Anonymkode: 6bdf8...b36 Det her er litt for jævlig for meg å i det hele tatt vurdere..at noen kan gjøre det. Men hun har ikke rukket noe sprøyte. Jeg pleier å være ganske kjapp til å tørke det opp med papir. Og det var hjemme hos meg, så jeg har ikke etterlatt noe. MEN jeg husker ikke om jeg forlot rommet for å hente tørkepapir eller ikke. Anonymkode: 10e84...446 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Du må jo bare få en DNA test når baby er født. Ikke noe annet å gjøre Anonymkode: 2679e...318 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må jo bare få en DNA test når baby er født. Ikke noe annet å gjøre Anonymkode: 2679e...318 Har ikke lyst på noe DNA test. Har ikke lyst å noensinne ha noe med dette å gjøre. Anonymkode: 10e84...446
Gjest Tamsi Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 Teoretisk mulig er det jo, men det er veldig mye som skal klaffe. Er hun ivrig nok til å gjøre det på denne måten er du nok ikke eneste mannen i gamet heller. Farskapstest! 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det her er litt for jævlig for meg å i det hele tatt vurdere..at noen kan gjøre det. Men hun har ikke rukket noe sprøyte. Jeg pleier å være ganske kjapp til å tørke det opp med papir. Og det var hjemme hos meg, så jeg har ikke etterlatt noe. MEN jeg husker ikke om jeg forlot rommet for å hente tørkepapir eller ikke. Anonymkode: 10e84...446 Hva er alternativet da? Det er jo ikke noen annen måte det kan ha skjedd på, man blir ikke gravid av å suge noen. Hun kan ikke bli fornærmet av at du reagerer på dette.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #8 Skrevet 27. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lyst på noe DNA test. Har ikke lyst å noensinne ha noe med dette å gjøre. Anonymkode: 10e84...446 Skjønner jo det. Men mener hun det er med deg har du ikke så mye å si annet enn å vente til baby er født og ta en test. Selv om du ikke kom inni henne hadde dere sex. Sex fører til baby. Kondom neste gang. Anonymkode: 2679e...318 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #9 Skrevet 27. august 2020 Leser jo hele tiden om folk som har blitt ufrivillig gravide ved å hoppe av i svingen. Så det kan ha skjedd helt uten at jenta har gjort noe med spermen. Dessverre Anonymkode: ab734...6fe 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #10 Skrevet 27. august 2020 Okei, leste på nytt nå. Det var tydeligvis ikke noen penetrering i det hele tatt. Men har skjønt det sånn at det fremdeles kan skje. Selv sperm utenfor skjeden kan finne veien ned dit. Anonymkode: ab734...6fe
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #11 Skrevet 27. august 2020 8 minutter siden, Tamsi skrev: Teoretisk mulig er det jo, men det er veldig mye som skal klaffe. Er hun ivrig nok til å gjøre det på denne måten er du nok ikke eneste mannen i gamet heller. Farskapstest! Hva er alternativet da? Det er jo ikke noen annen måte det kan ha skjedd på, man blir ikke gravid av å suge noen. Hun kan ikke bli fornærmet av at du reagerer på dette. Jeg skrev at jeg er sterilisert (for å se reaksjonen), og da sa hun at hun har holdt på med fertilitetsdrugs og slikt for å bli gravid med (ex)mannen. Så er visst ikke bare jeg som er alternativet. Jeg tar ikke noe test, hvis ikke det blir rettspålagt. Anonymkode: 10e84...446 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #12 Skrevet 27. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev at jeg er sterilisert (for å se reaksjonen), og da sa hun at hun har holdt på med fertilitetsdrugs og slikt for å bli gravid med (ex)mannen. Så er visst ikke bare jeg som er alternativet. Jeg tar ikke noe test, hvis ikke det blir rettspålagt. Anonymkode: 10e84...446 Nei. Du kan jo bare velge å betale uten å få vite om det er ditt barn 😊😳 om hun setter deg opp som far kommer du ikke unna. Anonymkode: 2679e...318 13
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #13 Skrevet 27. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Du kan jo bare velge å betale uten å få vite om det er ditt barn 😊😳 om hun setter deg opp som far kommer du ikke unna. Anonymkode: 2679e...318 Jeg betaler ingenting. Aldri hatt sex med denne damen, er ikke faren. Anonymkode: 10e84...446 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #14 Skrevet 27. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg betaler ingenting. Aldri hatt sex med denne damen, er ikke faren. Anonymkode: 10e84...446 Du må uansett får det avklart. Hva er problemet om du ikke er faren? Lar du bere suse å gå så har du faktisk en arving og potensiellet halv søsken til dinne fremtidelig barn der ute. Mye enklere å gjøre saken ferdig nå og ikke om tre år når du ho krever etterbetaling for flere år. Anonymkode: b8063...3a1 11
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #15 Skrevet 27. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må uansett får det avklart. Hva er problemet om du ikke er faren? Lar du bere suse å gå så har du faktisk en arving og potensiellet halv søsken til dinne fremtidelig barn der ute. Mye enklere å gjøre saken ferdig nå og ikke om tre år når du ho krever etterbetaling for flere år. Anonymkode: b8063...3a1 Kan hun kreve noe som helst av meg når hun har svindlet seg til denne ungen,altså stjålet min sperm og puttet den inn uten min godkjenning? Anonymkode: 10e84...446 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #16 Skrevet 27. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg betaler ingenting. Aldri hatt sex med denne damen, er ikke faren. Anonymkode: 10e84...446 Du har hatt sex med henne jo. Men dere har ikke hatt samleie. Sex er mer enn penetrering. Om du kom på låret hennes og det rant på vagina er det like mye ditt barn. Anonymkode: 2679e...318 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #17 Skrevet 27. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan hun kreve noe som helst av meg når hun har svindlet seg til denne ungen,altså stjålet min sperm og puttet den inn uten min godkjenning? Anonymkode: 10e84...446 Ord mot ord. Uansett om det er ditt DNA kan hun kreve at du betaler for deg ja. Anonymkode: 2679e...318 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #18 Skrevet 27. august 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skulle aldri forlatt etterlatenskapene! Dette har hun såkkart tatt på enten fingre eller sprøyte og ført opp i vagina. Anonymkode: 6bdf8...b36 Man blir vel ikke gravid av det - kommer jo ikke langt nok inni. Anonymkode: ff139...fac 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #19 Skrevet 27. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir vel ikke gravid av det - kommer jo ikke langt nok inni. Anonymkode: ff139...fac Joda. Sperm kan krype fra utsiden av vagina og inn. Anonymkode: 2679e...318
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #20 Skrevet 27. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda. Sperm kan krype fra utsiden av vagina og inn. Anonymkode: 2679e...318 Det er vel kun i ekstremt få tilfeller vel Anonymkode: ff139...fac 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå