AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 I januar 2020 begynte nyhetene å svirre rundt en mystisk sykdom i Wuhan, Kina. Ikke lenge etter gikk hele byen ned i Lockdown. Det i seg selv var såpass spesielt at jeg skjønte med en gang at her var det noe som pågikk både med sykdom og andre hendelser. I mars 2020 gikk det ene landet etter det andre også ned i Lockdown. Noen med strengere regler og krav enn andre, mens vi i Norge egentlig hadde en svært mild nedstenging. Selv om Erna kalte det for de strengeste reglene siden 2 verdenskrig. Jeg skal medgi at det massive snakket om et farlig virus, samtidig som mediene svømte over av bilder av folk som falt i gatene i Wuhan, og deretter det massive infotoget fra Italia, gjorde at jeg kjente på en frykt for at sykdommen var alvorlig og at det var virkelig store forandringer på gang i samfunnet, verden over. Jeg brukte stor tid på å følge diverse nyhetssendinger som China In Focus, og andre youtube kanaler der folk sendte ut egen dokumentasjon fra sin hverdag fra Kina, gjennom såkalte ekstremt strenge og stengte kanaler og sensur. Utrolig hvor mye som allikevel slapp igjennom til tross for hvor mye mediene påsto at ingen fikk rapportere noe som helst til omverden. Og påfølgende land som Japan, Italia, Frankrike, Spania, USA, England begynte å rapportere ekstreme mengder med dødsfall. Jeg trodde såpass på dette at jeg sto hardt i forsvar for strengere regler i tråder på KG. Men jeg tok feil. Innimellom reagerte jeg på pussige setninger i norske medier. Setninger hvor myndigheter og Helsemyndigheter både motsa og støtta hverandre. Jeg leste også at Helsemyndighetene nedjusterte alvorlighetsgraden på viruset. Dødstallene i Norge økte sakte. Og mens sannheten begynte å demre etter at hyttefolket var reist hjem igjen, 17 mai passerte, russefestinga passerte, alle de gamle på shoppingsentre fortsatte som før, og svært få ble registrert som Korona dødsfall. Det begynte å demre for meg at det virkelig var noe som ikke stemte her. Jeg vet fra før at medier gjerne legger på 80-90 % ekstra i alt de skriver. Vrir litt på noen ord her og der og vipps er historien blitt helt ugjenkjennelig. Så jeg burde ha skjønt med en gang at noe ikke stemte allerede i januar 2020. Men jeg sov, Jeg var søvngjenger. Jeg ble tilslutt så lei at jeg hele tiden gikk og tenkte: Nå vil jeg vite sannheten. Jeg bryr meg ikke om hva det er, hvor ille det er, bare jeg får vite sannheten. Jeg vil heller vite det som gjør vondt enn å fortsette å gå rundt som en søvngjenger. Ikke lenge etter begynte visse tema å dukke opp i youtube feeden. Ting jeg ikke har googlet etter. Ting jeg ikke engang har fantasert om å lete etter. Rykter om Tom Hanks død. Nyhetene hadde skrevet at han var smttet av Corona, og utrolig nok hadde han en Corona skrivemaskin med seg på reisen til Australia, og enda mer bisart.. Han fikk høre om en gutt som hette Corona og ble mobbet pga navnet, og Tom Hanks bestemte seg så for å gi gutten skrivemaskinen og et brev. Noe mediene kastet seg over og Tom Hanks ble igjen "Americas Father". En nyhetskanal i Australia rapporterte: "Tom Hanks Dead At 63". Mens Reuters påstår at det er sosiale medier brukere som påstår at Tom Hanks er død og at dette ikke stemmer, så ignorerer de bildebeviset den ene facebook kontoen har som er et bilde tatt fra en avis. Dette fører så til at mange andre begynner å grave på alle sosiale medier de kan finne. Bla Frank Romanek Jr som har dokumentert I mange videoer at Tom Hanks twitter og facebook konto ikke har vært aktiv siden i mai, og at alle bilder og videoer som er blitt publisert i sommer er gamle bilder, gamle videoer og andre medier som forsøker å fremstille det som om Hanks og kona lever fortsatt. Delvis pga filmen som skulle lanseres i Juli. De neste dagene og ukene var det helt utrolig hva som dukket opp på Youtube. Ja Youtube. Trump sier alle store mediekonsern bedriver "Fake News". Vel, det vet vi jo fra før, alle vi som har et hode å tenke med. Så jeg skammer meg ikke over å dele videoer fra Youtube, til personer som sitter på intern fakta de har underskrevet taushetsavtale på at de ikke kan dele, Fra høyeste nivå i Det Hvite Hus. Dere kan beholde tinnfoliehattene deres, latterliggjøringen og fortsette med å vandre rundt i søvne og påstå at dette er tull. Men dere glemmer å bevise at fakta ikke er fakta. Feks, Trump HAR signert et dokument som sier at de skal fjerne alle som bedriver menneskesmugling, pedofili, narkotika ringer osv. At de som har direkte link til dette får en kort rettsak og blir dømt til døden. Dette gjøres nå verden over. I tillegg til dette er det signert uttalige ordrer bla på å slette studentgjeld for veteraner. Dette er bare dråpen i havet. Når Nesara og Gesara rulles ut for fullt forsvinner all gjeld. Verden over. 209 land og territorier har allerede signert dette. I 2017/18. Hva skjedde i 2017 og 2018? Hva gjorde Trump da? Reiser til Arabiske Emirater, Israel, Nord Korea osv osv. Det ligger dokumentasjon på at et nytt finansystem rulles ut HER Da er og blir det tullete å påstå, (at det som feks Charlie Ward deler i sine videoer, der han offentlig viser ansiktet sitt, og sier er fakta han er blitt opplyst om fra interne kilder, og flere andre som også har mottatt de samme opplysningene,) at dette er bare tull og konspirasjonsteorier. Under legger jeg diverse linker til flere youtube kanaler samt White House, som også er på YouTube. Mengden med info er overveldende, og de forskjellige youtube kanalene har ulike fremgangsmåter til hvordan de velger å dokumentere og dele infoen sin på. Jeg kan ikke gjenfortelle alt jeg er kommet over. Det er umulig da mengden er enorm. Da anbefaler jeg heller at man må sette seg inn i temaet selv for å kunne forstå hva de snakker om, og følge sitt indre kompass og logikk. Det finnes drøssevis av kontoer som tar for seg det samme på ulikt vis. Om alt stemmer, ja da står vi alle foran noen utfordrende måneder til alt faller på plass, og man er oppfordret til å hjelpe venner, familie, naboer og andre mennesker til å forstå hva som skjer, hva som har skjedd og at de av oss som ikke har linker til slike aktiviteter som menneskesmugling og annen kriminalitet ikke har noe å frykte. Tiden vil vise hva som skjer. Om du har mistet jobben, og huset kanskje står for tur, HOLD UT! Alt vil ordne seg. Charles Ward Angel Wallace Santa Surfing Beach Broadcast A Warrior Calls Frank Romanek Jr ConspiracyDailyUpdate White House Vincent Kennedy Real Donald Trump Mark Devlin Anonymkode: a7dd8...068 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Er Tom Hanks dau? Anonymkode: 312ff...316
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er Tom Hanks dau? Anonymkode: 312ff...316 Det er flere som sier det er tilfelle ja. Han er bare en av veldig mange. Anonymkode: a7dd8...068 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er Tom Hanks dau? Anonymkode: 312ff...316 Nei Anonymkode: 17fa5...1b3 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Siden du er så glad i YouTube-research Anonymkode: 17fa5...1b3 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 Det gamle finanssystemet slås av den 31 august 2020. Det kan være lurt å ha mat og annet nødvendig i hus. Nok for noen uker, i tilfelle bankkort ikke lar seg bruke i noen dager eller uker. Forhåpentligvis går alt bra uten problemer. Det nye systemet skal være i full drift fra 10 september, men slås fullstendig på den 1 september. Se link i HI under ordet HER. Anonymkode: a7dd8...068 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bla Frank Romanek Jr som har dokumentert I mange videoer at Tom Hanks twitter og facebook konto ikke har vært aktiv siden i mai, og at alle bilder og videoer som er blitt publisert i sommer er gamle bilder, gamle videoer og andre medier som forsøker å fremstille det som om Hanks og kona lever fortsatt. Anonymkode: a7dd8...068 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gamle finanssystemet slås av den 31 august 2020. Anonymkode: a7dd8...068 Skal vi si det sånn at dersom det viser seg at Tom Hanks er i live og at "Det gamle finanssystemet" fortsatt råder etter 31. august i år så lover du å se med et kritisk blikk på kildene dine? Anonymkode: fa9d6...069 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #8 Skrevet 27. august 2020 Har ikke trykket på link, men skjønner unike hva rykter om Tom Hanks sin død har med dette å gjøre. Ingenting henger sammen i teksten din 🧐 Anonymkode: 4a72b...206 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #9 Skrevet 27. august 2020 Hvorfor ville noen ønsket å skjule at Hanks er død? Anonymkode: 94f77...380
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #11 Skrevet 27. august 2020 Jeg har et nært familiemedlem som har vært konspirasjonsteoretiker i flere år nå. Vi kan le, men det er egentlig bare utrolig slitsomt og trist. Anonymkode: dce0f...1db 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #12 Skrevet 27. august 2020 5 minutter siden, Portvinpiken said: Du er klar over at dette er en av de mest kjente konspirasjonsteoriene for tiden? Jeg er ganske sikker på at du ikke forstår det selv, men ville bare påpeke det. Når det gjelder å motbevise/bevise noe som helst, er det selvfølgelig opp til DEG å bevise dine påstander. Ikke oss andre du prøver å overbevise. Ingen her trenger å motbevise noe som helst i forhold til dine (og noen andres) syke, syke fantasihistorier. Vel, tiden vil vise hvem som har rett. Anonymkode: a7dd8...068 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #13 Skrevet 27. august 2020 5 minutter siden, Alexz said: Hvor er denne Hillary-videoen da? 😅 Den får du lete etter selv. Anonymkode: a7dd8...068 1
studerende Skrevet 27. august 2020 #14 Skrevet 27. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gamle finanssystemet slås av den 31 august 2020. Det kan være lurt å ha mat og annet nødvendig i hus. Nok for noen uker, i tilfelle bankkort ikke lar seg bruke i noen dager eller uker. Forhåpentligvis går alt bra uten problemer. Det nye systemet skal være i full drift fra 10 september, men slås fullstendig på den 1 september. Se link i HI under ordet HER. Anonymkode: a7dd8...068 Og hvis dette ikke skjer så kommer du naturligvis til å slutte å stole på de folkene du følger på YouTube som har skremt deg med denne hemmelige informasjonen? 2
studerende Skrevet 27. august 2020 #15 Skrevet 27. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er velkommen til å motbevise det med dokumentasjon og alt. Inntil da stoler jeg på mitt indre kompass. Anonymkode: a7dd8...068 Det er selvfølgelig umulig å motbevise siden av oss har mulighet til å fotfølge Tom Hanks. Det er heller ikke slik bevisførsel foregår. Det er opp til deg å sannsynliggjøre de sinnsvake påstandene dine. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #16 Skrevet 27. august 2020 29 minutter siden, studerende said: Og hvis dette ikke skjer så kommer du naturligvis til å slutte å stole på de folkene du følger på YouTube som har skremt deg med denne hemmelige informasjonen? Skremt meg? Jeg er ikke skremt. Tvertimot er det mye somhar falt på plass. Det er mye som har skurret med samfunnet i veldig mange år. Dette forklarer derimot alt. Jeg har aldri hatt så mye fred i hjertet som nå. Anonymkode: a7dd8...068
studerende Skrevet 27. august 2020 #17 Skrevet 27. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skremt meg? Jeg er ikke skremt. Tvertimot er det mye somhar falt på plass. Det er mye som har skurret med samfunnet i veldig mange år. Dette forklarer derimot alt. Jeg har aldri hatt så mye fred i hjertet som nå. Anonymkode: a7dd8...068 Det var ikke et svar på spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #18 Skrevet 27. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den får du lete etter selv. Anonymkode: a7dd8...068 Javel. Jeg har lett og finner den ikke. Anonymkode: 94f77...380 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #19 Skrevet 28. august 2020 På 27.8.2020 den 2.43, AnonymBruker skrev: Det er flere som sier det er tilfelle ja. Han er bare en av veldig mange. Anonymkode: a7dd8...068 Dette tror jeg ingenting på. Han og kona har til og med blitt greske statsborgere, som også er bekreftet av den greske statsministeren. Anonymkode: 560ee...cfc
Edie Skrevet 28. august 2020 #20 Skrevet 28. august 2020 Ryddet for brukerangrep, personangrep og svar til dette. Edie, adm. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå