Gå til innhold

Kan jeg lære å squirte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg squirtet én gang før da jeg hadde sex over flere timer. Fikk orgasme etterpå også, men det var uavhengig av squirtingen. 

Betyr dette at jeg kan få det til igjen? Det har nemlig aldri skjedd etter denne ene gangen 🤔

Anonymkode: e8006...bf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg squirtet én gang før da jeg hadde sex over flere timer. Fikk orgasme etterpå også, men det var uavhengig av squirtingen. 

Betyr dette at jeg kan få det til igjen? Det har nemlig aldri skjedd etter denne ene gangen 🤔

Det kan du nok få til igjen ja, det er skenes kjertler som gjør at du squirter. Den må trigges frem..

Gjest Alterego666
Skrevet

Mest sannsynlig kan du lære det ganske lett.

Skrevet

Men hvorfor ønsker du å lære det?

Er det fordi det føles bedre enn en normal orgasme, eller er det for å tilby et ekstra triks for å please mannen?

Anonymkode: dc83c...4ec

• Liker 1
Skrevet

Kanskje. Kanskje ikke. 

Væsken dannes visstnok i Skenes kjertler. Noen kvinner har ikke disse kjertlene og andre har mange ifølge et amerikansk studium fra 2016. En kvinne ble også undersøkt før og etter at hun lærte å squirte. Og da hadde hun fått flere av disse kjertlene. Det kan tyde på at kjertlene formerer seg hvis det er behov for dem, men det trengs mer kunnskap på området.

Du kan lese om studiet her og noen teknikker her hvis du har lyst til å prøve.

Helt ærlig synes jeg iblant det er litt frustrerende at det blir så innmari vått at vi må skifte sengetøy når vi helst vil sove. Som regel henger ikke squirtingen sammen med orgasme heller for meg. (Nå når jeg har opplevd det prøver jeg ofte å unngå det for å slippe å skifte sengetøy.) 🤪

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg squirtet da jeg var ung. Ganske ofte, faktisk, og bare ved vanlig sex - gjerne etter å ha fantasert meg veldig kåt og våt først. På den tiden drev jeg med det. Da sprutet jeg mye, bare av å bli penetrert. Men det gikk over og jeg har ikke gjort det på mange, mange år. De teknikkene som slike videoer viser, har aldri fungert på meg.

Ellers er jeg enig i at det er litt brysomt. Det kan være kult at det skjer en sjelden gang, men ellers er det ganske så upraktisk. Og heller ikke for meg hadde dette noe med orgasme å gjøre.

Endret av Hunmedham
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

…………. 

Betyr dette at jeg kan få det til igjen?

Drikk nok væske før du setter i gang.

Skrevet

Pass på å vent til du er veldig tissetrengt. Så når du onanerer slapper du bare av der nede og lar det bare komme. 

Anonymkode: baa19...196

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...