Gå til innhold

Bollepenis vs bollemus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en overvektig mann har fett der nede, hva kalles det? Hva heter huden rundt der? Er det turnoff? Ser penis bare mindre ut pga den blir litt gjemt, eller blir/føles den kortere?

Erfaringer fra begge kjønn? 

Anonymkode: 8403c...5a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri sett det i en seksuell setting hvor penisen var erigert, men det kunne se ut som om at penisen ble litt gjemt bort ja. Penisen ser jo generelt mindre ut om personen den tilhører er veldig stor. 

Skrevet

Bollepikk/bollepenis ja. Ser skikkelig søtt ut 

Anonymkode: f1bf4...6f9

Skrevet

Lussekatt! 

Anonymkode: 1a326...a37

• Liker 1
Skrevet

Er det mannlig cameltoe du mener?

Anonymkode: 35e9d...059

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikker. Heter vel ikke skambeinet på mannen? Hva heter det området da? Nedenfor mager der penis er. Der det kan bli en bolle»pikk»

Anonymkode: 8403c...5a9

Skrevet (endret)

Menn kan pr. definisjon ikke ha cameltoe. Cameltoe er det som vises når kvinner (fortrinnsvis med barbert kjønn) går med tettsittende klær, slik at konturene av kjønnsleppene vises. Siden menn ikke har kjønnslepper, kan de heller ikke ha cameltoe.

image.png.58d0309b60b1f34fc633e7ba1a5d3b23.png

En mann som legger på seg vil naturlig nok få kortere utvendig penis. Det mannlige kjønnsorganet "starter" jo inni kroppen og når kroppen svulmer opp drukner liksom lengden. Men om dette heter noe, anet jeg ikke. Cameltoe er det i hvert fall ikke. Og "bollepenis" er et ord som ikke finnes. Da tenker jeg uansett på en butt, klumpete ting som neppe er veldig egnet for sex.

Endret av Hunmedham
Skrevet

Les om aromatase. Ved fedme øker denne. Løsninger finnes. 

Anonymkode: e6a23...a46

Skrevet
1 time siden, Hunmedham skrev:

Menn kan pr. definisjon ikke ha cameltoe. Cameltoe er det som vises når kvinner (fortrinnsvis med barbert kjønn) går med tettsittende klær, slik at konturene av kjønnsleppene vises. Siden menn ikke har kjønnslepper, kan de heller ikke ha cameltoe.

Selvfølgelig kan de det! Konturen dannes ikke bare av kjønnslepper, men fremfor alt av at det er en søm i shortsen. Ergo kan alle ha cameltoe. 

Skrevet

Søk på male cameltoe, så skjønner du hva jeg mener...

Skrevet

Han hadde bolepenis som etterhvert ble en bollepenis. 

Anonymkode: e6a23...a46

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ergo kan alle ha cameltoe. 

Nei. Du tar feil. Jeg har rett.

Skrevet
Akkurat nå, Hunmedham skrev:

Nei. Du tar feil. Jeg har rett.

Nei. Du tar feil. Jeg har rett. Hvem som helst kan google male cameltoe. Anbefaler deg å gjøre det, så ser du! ;) 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Har ingenting med dette å gjøre.

Anonymkode: 2eccd...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...