Gå til innhold

Hvordan få orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å få orgasme under sex. Jeg må konsentrere meg skikkelig og helst ha beina samlet. Kjenner ikke noe særlig hvis jeg fingrer meg samtidig som han er inni meg. Helst må jeg bli slikket. Men det forutsetter at mannen er tålmodig og setter av 15 min til dette. Jeg føler meg skikkelig dårlig i senga pga dette med orgasmen. 
Er en jeg liker veldig godt som jeg har hatt sex med noen ganger. Har aldri vært mer seksuelt tiltrukket av noen før. Men har aldri vært lenger unna orgasme heller. Jeg føler meg litt underlegen han, og selv om jeg ikke viser det er jeg nok litt sjenert. Klarer liksom ikke å bli ordentlig kåt selv om jeg tenner enormt på han. 
Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre/si i akten for at jeg skal lykkes? Kanskje tips til hvordan jeg kan slappe mer av og bli mer selvsikker? 

Anonymkode: 1784b...d2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøkt vibrator på klitoris kombinert med samleie? 

Anonymkode: b8aec...bae

Skrevet

Du er ikke alene. Samme her. Men tror det handler om å slappe av og bare nyte. Eventuelt gjøre knipeøvelser. Finnes ting på markedet som man kan bruke til knipeøvelser. Kniping vil i hvertfall hjelpe!

Anonymkode: 7aecb...8f5

Skrevet

Jeg får alltid orgasme ved samleie- trikset er å «gni» meg mot kroppen hans mens han er inni meg. Slik jeg også gjør når jeg onanerer (gni mot dyna fx). Bruke hoftene og musklene godt. 

Anonymkode: f6873...47d

Skrevet

Tren tren og atter tren! Det kan ikke sies for ofte at trening gjør underverker for muskler og blodomløp. Det er tross alt blodsirkulasjon som gir hardere og lengre ereksjon, og det er det som økes med knipeøvelser. Knipeøvelser gir også bedre følsomhet og nytelse av orgasmen din. Disse øvelsene er også en fordel for lukkemusklene rundt urinåpningen for å unngå småskvetting. Fordel for mannen også at han kjenner at du har muskler som kniper i underlivet. Altså, det er da en rekke muskler som trenes med kniping, som også gir en rekke med fordeler...

Skrevet

Slapp av og tenk sexy tanker. Det er ikke alltid det tekniske er det mest viktige!

Anonymkode: a9304...457

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får alltid orgasme ved samleie- trikset er å «gni» meg mot kroppen hans mens han er inni meg. Slik jeg også gjør når jeg onanerer (gni mot dyna fx). Bruke hoftene og musklene godt. 

Anonymkode: f6873...47d

Du får orgasme på denne måten uten å være kåt? Jeg kan tvinge frem en orgasme ved å bruke muskler uten å være kåt, men da handler det ikke om nytelse, kun prestasjon. 

5 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Tren tren og atter tren! Det kan ikke sies for ofte at trening gjør underverker for muskler og blodomløp. Det er tross alt blodsirkulasjon som gir hardere og lengre ereksjon, og det er det som økes med knipeøvelser. Knipeøvelser gir også bedre følsomhet og nytelse av orgasmen din. Disse øvelsene er også en fordel for lukkemusklene rundt urinåpningen for å unngå småskvetting. Fordel for mannen også at han kjenner at du har muskler som kniper i underlivet. Altså, det er da en rekke muskler som trenes med kniping, som også gir en rekke med fordeler...

Det hjelper jo ikke når kåtheten ikke er der. Jeg har null problem med å komme i eget selskap. Trenger ikke stramme en muskel om man er kåt nok. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av og tenk sexy tanker. Det er ikke alltid det tekniske er det mest viktige!

Anonymkode: a9304...457

Dette er det som stemmer best for meg. Er ikke det tekniske som er problemet. Når jeg er alene blir jeg så kåt at jeg ikke klarer å holde igjen.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper jo ikke når kåtheten ikke er der. Jeg har null problem med å komme i eget selskap. Trenger ikke stramme en muskel om man er kåt nok. 

Jeg forventet ikke annet svar heller, jeg var vel litt for snar med svaret mitt desverre, så unnskyld for det. Men det er jo nettopp kåteheten man trimmer med knipeøvelser og får større blodsirkulasjon til ereksjon og mere følelse... Hvorfor det ikke hjelper deg må vi vel finne ut i fredlighet...

Som du sikkert vet så er det ca 70% som ikke får eller sliter med å få orgasme av penetrering. Da må det ei hjelpende hånd til, men det kan trenes til å få orgasme skrives det i mange reporttasjer..

Du sier du ikke blir kåt nok selv om du tenner på han? Er du helt sikker på at du tenner 100% på han da? Da skulle nok sjansen vært mye høyere... Kanskje du sliter med å være underlegen uten at du vil det selv? Ting som bremser opp for å slappe av og bare nyte sexen skaper ditt problem.

Kanskje er det noen avslapningsmetoder du trenger? men det er uten tvil ikke din feil alene. Han har også en oppgave å gjøre deg trygg og for at du skal føle deg elsket fra han... Hvis han er for dominant klarer du ikke slappe av uansett...

Men selv om alt ligger til rette trenger ikke orgasmen bare fosse frem, men den kan komme den dagen du er overlykkelig og tent. En ting har jeg iallefall lært, skal man bli kvitt problem må endringer skje. Ikke ta på deg skylden alene er du snill, det bremser avslapningen din også... Har dere vært lenge sammen? sånn ca alder?

Skrevet

Det er ikke noe som ville plaget meg i noe stor grad, da det er mange som ikke klarer å få orgasme under samleie. 

Min kjæreste fikk nylig orgasme under sex, og det er første gangen hun har fått det siden vi ble sammen for 2 år siden. 
Men det var en veldig heftig runde der jeg virkelig sleit meg ut, så det skal mye til for å komme vaginalt. 

Anonymkode: ab5ab...856

Skrevet

Jeg har det også sånn hvis jeg ikke klarer slappe av nok, hvis jeg for eksempel er usikker på den jeg har sex med eller at jeg henger meg opp i min egen prestasjon og jakten på orgasmen. Snakk med partneren din om det? Evt. prøv å styre sexen litt slik at dere bruker enda lengre tid på oppvarming?

Anonymkode: 8a679...2f3

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med å få orgasme under sex. Jeg må konsentrere meg skikkelig og helst ha beina samlet. Kjenner ikke noe særlig hvis jeg fingrer meg samtidig som han er inni meg. Helst må jeg bli slikket. Men det forutsetter at mannen er tålmodig og setter av 15 min til dette. Jeg føler meg skikkelig dårlig i senga pga dette med orgasmen. 
Er en jeg liker veldig godt som jeg har hatt sex med noen ganger. Har aldri vært mer seksuelt tiltrukket av noen før. Men har aldri vært lenger unna orgasme heller. Jeg føler meg litt underlegen han, og selv om jeg ikke viser det er jeg nok litt sjenert. Klarer liksom ikke å bli ordentlig kåt selv om jeg tenner enormt på han. 
Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre/si i akten for at jeg skal lykkes? Kanskje tips til hvordan jeg kan slappe mer av og bli mer selvsikker? 

Womanizer eller Radian kan hjelpe. Vi har god sex med kjæresten, men jeg aldri hadde orgasmer. For flere måned siden vi kjøpte flere sexleker og jeg er extreme fornøyd med Satisfyer 2 next gen og med Radian. Med den tar 30 sekunder for å få orgasme 😍🤗

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...