AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Fikk plutselig små-angst for det. Har gledet meg så lenge til å dele nyheten, men nå som det er gjort føles det bare skikkelig skummelt! Er 13 uker på vei. Har tenkt at det liksom skal være trygt nå, men er jo fremdeles fare for å miste, og får helt angst av at folk vet det nå 😭 flere som meg?? Anonymkode: 56a64...173
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Du har under 3-4% sjanse for å miste på dette tidspunktet, gitt at du er frisk ellers og alt er fint. Og hvis du mister, mot absolutt all formodning, så er det vel ingen som kommer til å være ufine mot deg eller plage deg med sorgen din? Det er nok hormonene som gjør deg ekstra engstelig - og det skal nok gå veldig fint! Jeg er 6 uker bare på vei, men valgte å fortelle det til foreldrene mine nettopp fordi de kan gi litt ekstra støtte både hvis det går bra eller hvis det skulle skje noe. Alle er forskjellige slik, men det kommer til å gå supert med deg og babyen din! lykke til:) Anonymkode: 4f05e...1da 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Skjønner deg veldig godt. Er i akkurat gått inn i uke 16, var hos jordmor forrige uke og alt så bra ut. Men er fremdeles engstelig for å miste. Vi fortalte familien om det, flere er mer ivrig i å spre nyheten enn andre, noe som bekymrer meg veldig i tilfelle det går galt. Og det er jo selvfølgelig litt skummelt å tenke på at så mange vet, men jeg tror du bare skal ta det helt med ro og tenke at dette går så bra som det overhodet kan gå! ☺️ Jeg tror det beste vi begge kan gjøre er å tenke at det kommer til å gå bra med både barnet og oss selv og fokusere på å ha et fint og godt svangerskap!❤️ Anonymkode: f778a...45d
Alveenia Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Slik som jeg sa det til de kun nærmeste min mor, samboer, fars samboer og mor, sjefen. Når jeg var i den uken. Etter det 20 ish uker så sa jeg til tanter og oldemødre. Men sa ikke til de andre på jobben fordi jeg tenkte de som ser det de spør. Var slik med de andre 2 og, borsett fra da jobbet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå