Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg grønt at det nesten er umulig å finne pigmenterte hvite eyelinere til våtlinja. Enten er de tom og utsolgt, eller ikke har. Å bestille fra nettet tør jeg ikke uten å ha forhørt meg med noen. 

Har noen har hvit og pigmentert eyeliner til våtlinja å anbefale og hvor kan den kjøpes? 

Mange takk

Anonymkode: 1b4b3...1a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor hvit når beige/nude er mye finere og mer naturlig? Jeg kjøpte beige på H&M nylig, så du kan se der. Mulig de har hvot også.

Anonymkode: 5b063...bdd

Skrevet

Har ikke isadora en?

Anonymkode: a5ed9...02e

Skrevet

Jeg kjøper nude/gul hos MAC

Anonymkode: cdbf1...723

Skrevet

Ser at det er en stund siden du spurte, mulig du har fått tak i en, men anbefaler Chanel le crayon khôl nr. 69 sin eyeliner. Ikke helt kritthvit men nude som åpner blikket på en mye mer naturlig måte. Kostet litt over 200kr og den sitter omtrent hele dagen, så det er mye for pengene. Har hatt min så lenge at jeg ikke husker når jeg kjøpte den engang og den har selvsagt blitt "spisset" fra tid til annen. Husker derimot at jeg fikk tak i den hos Skin Tonic.

Det er denne

chanel-le-crayon-khol-chanel-le-crayon-khol-nr-69-clair-1-4-g-3145891876901.png

Skrevet

Nei fortsatt ikke fått tak i. Jeg liker kritthvit-hvit fordi det får øynene til å se større ut, har ganske små fra før

• Liker 1
Skrevet

Nude får øynene til å se like store ut som hvit. Ulempen med hvit er at det ser mindre naturlig ut, og at øynene fort kan se røde ut (kontrasten mot det hvite i øyet blir uheldig).

Jeg brukte kritthvit fra HM i ungdomstiden, men bruker nå nude og ville ikke gått tilbake 😊 Men hvis du insisterer, mener jeg å ha sett hvit på HM og Vita.

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan den spisses?

- Ts

Jeg ELSKER produktene fra Makeup Mekka, utenom eyeliner-blyantene. De fungerer fint til de må spises, da er de bare å kaste. Er helt umulige å spisse, selv om de er en tur innom fryseren først.

Selv har jeg kjøpt på Body Shop en gang i tiden for lenge siden.

Anonymkode: 94ff9...433

Skrevet

Hva bruker dere sånn eyeliner til? Leser det åpner øynene, men noe mer? Legger dere den der man pleier å legge vanlig svart eyeliner? 

Anonymkode: 13959...e82

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker dere sånn eyeliner til? Leser det åpner øynene, men noe mer? Legger dere den der man pleier å legge vanlig svart eyeliner? 

På våtkanten.

Selv bruker jeg bare svart og bare oppe, da også på våtkanten.

Anonymkode: 94ff9...433

Skrevet

Makeupmekka sine er veldig dårlige, ikke kjøp.  Har brukt Isadora sin hvite inliner i åresvis.  Må friskes opp 1-2 ganger i løpet av dagen. Syns hvitt er bedre enn nudefarger. 

Skrevet
På 5.9.2020 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Ja på våtlinjen under øynene.  Å bruke sort liner her er noe de færreste kler, øynene blir veldig små og harde. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...