Gå til innhold

St. Tropez - trenger jeg alle stepene?

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Har tenkt å bruke St. Tropez skummet nå, men så fant jeg ut at jeg kun har step 3 (altså skummet). Er det HELT nødvendig med step 1 og 2 også (så denne oversikten inne på Lookfantastic.com)? Eller kan jeg bare smøre litt fuktighetskrem på de tørre partiene (feks. albuer, føtter osv.)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville skrubbet huden, men du trenger ikke bruke skrubbekremen fra St. Tropez, jeg bruker selv bare body shops skrubbehansker. Du kan også bare bruke en vanlig fuktighetskrem.

Skrevet

det går helt fint å bruke en vanlig skrubbehanske/-børste/-krem og en vanlig fuktighetskrem under :)

Gjest Guest
Skrevet

Takk for svar! Nå har jeg hatt det på i 3 timer, men det ser ikke ut som om jeg har fått noe farge? Det at alle føler de ser skitne ut før de dusjer, ser ikke jeg noe til. Dårlig tegn? :forvirret:

Er det når jeg dusjer at fargen kommer fram, eller skal jeg kunne se den ffør jeg dusjer? Kan jeg vente i 4 timer?

Skrevet

Jeg pleier å ta den på om kvelden og dusje om morgenen, og da har jeg fått en fin farge. Du kan nok med hell vente litt lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...