AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Min oppgave er tydeligvis bare å innse at livet ikke skal være gøy.. Alt går i sirkler. Det er det samme som går igjen hele tiden bare med nye mennesker og nye steder. Jeg er alltid minstefavoritten, evner ikke å gjøre karriere, har ikke lov til å forelske meg. Jeg har innsett at jeg tror ikke jeg kan være lykkelig, vi skal tydeligvis bare innse at livet ikke bare kan være gøy. Det er jo alltid kjedelig! Alle gode følelser straffer seg! Jeg håper og håper, tror jeg jobber mot noe bra. Men så er år etter år akkurat det samme, jeg har ikke kommet lenger. Jeg tenner «om 1 år er jeg der» men jeg er faktisk der jeg er nå. Føler meg talentløs og ubrukelig. Men jeg ska kaste kortene jeg får og brenne dem i helvete. Jeg tar ikke imot kort, jeg skal ha kortene jeg vil ha. Så hcordan kvitter man seg med den man er? Anonymkode: a5ef4...9d5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 🤍 ikke lov til å forelske deg? Anonymkode: 1e890...235
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤍 ikke lov til å forelske deg? Anonymkode: 1e890...235 Nei det kjennes som en skam. Det straffer seg hele tiden. Må alltid tenke konsekvenser. Kjentes som en stor stengt dør foran oss. Anonymkode: a5ef4...9d5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 For det første , må du ikke sammenligne deg med det andre. Fokuser på deg selv å ha det brra for deg selv. Start i det små så blir det lettere etter hvert. Livet er ment å være bra for alle, inkludert deg. For noen tar det bare lengre tid for dem har noe mer å gå gjennom. Husk og på at alle her er på sin reise. Det du opplever og sånn du har det, kan det være en grunn for det som noe du skal lære du enda ikke har lært, at derfor tiltrekker du deg alltid det samme om og om igjen? Om du har hørt om skyggearbeid , gjør det. Du kan få hjelp til det av eksempel psykolog , men det er og fullt mulig å gjøre det på egenhånd. Ikke gi opp for det vil bli bra for deg å ! Anonymkode: 2404e...7dc
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Du må begynne å ta positive handlinger og tanker for deg selv for hvis ikke må vi gjenta leksjonene. Anonymkode: 2404e...7dc
Gjest theTitanic Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Min oppgave er tydeligvis bare å innse at livet ikke skal være gøy.. Alt går i sirkler. Det er det samme som går igjen hele tiden bare med nye mennesker og nye steder. Jeg er alltid minstefavoritten, evner ikke å gjøre karriere, har ikke lov til å forelske meg. Jeg har innsett at jeg tror ikke jeg kan være lykkelig, vi skal tydeligvis bare innse at livet ikke bare kan være gøy. Det er jo alltid kjedelig! Alle gode følelser straffer seg! Jeg håper og håper, tror jeg jobber mot noe bra. Men så er år etter år akkurat det samme, jeg har ikke kommet lenger. Jeg tenner «om 1 år er jeg der» men jeg er faktisk der jeg er nå. Føler meg talentløs og ubrukelig. Men jeg ska kaste kortene jeg får og brenne dem i helvete. Jeg tar ikke imot kort, jeg skal ha kortene jeg vil ha. Så hcordan kvitter man seg med den man er? Anonymkode: a5ef4...9d5 Har ikke du skrevet veldig mange tråder?...
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Hvilken oppgave er det du snakker om? Dersom du går i ring, er det du som kan bryte ut. Du er den som går i ring. Resten av verden går fremover. Anonymkode: a7774...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå