Gå til innhold

Føler meg egoistisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter for tiden med ulike ting. Alkohol, skole og motivasjon. Jeg har har det ikke bra. Nå ligger min farmor på sykehuset på intensiven. Vi vet ikke så mye. Men min onkel sa i stad at jeg måtte streife at det værste kan skje. For at det ikke skal komme som et sjokk om det skulle skje. Men ting kan også gå veldig bra. Jeg håper på det beste. 

Det virker som familien er redde. Jeg er redd jeg også, men det virker som jeg tar det mest med ro. Jeg føler meg bare så tom og skulle ønske jeg følte mer om dette. Ja det er trist, men jeg føler meg bare likegyldig. Jeg føler meg slem og ond som tar det så med ro. Alt føles bare helt absurd. Jeg vet ikke om jeg har klart å ta det innover meg. Jeg bekymrer meg for den jævla skolen, men det er farmor som er det viktigste her. Har jeg ikke tatt det helt inn enda? Jeg bekymrer meg jo, men alt føles så absurd hvis det er det riktige ordet. 

Føler meg bare så egoistisk som tenker på mine problemer når det er farmor som er det aller viktigste i mitt liv akkurat nå. Jeg skulle ha følt mer! Jeg skulle ha lagt mine problemer til side og vært der for hun. Jeg får ikke lov å besøke henne. Det jeg kjenner på er at jeg ikke får gjort en dritt. Jeg kan bare ta vare på de jeg har rundt meg og bli flinkere til å sette pris på de som er rundt meg. For livet kan snus så utrolig fort. 

Selvom jeg ikke får vært der fysisk, så betyr ikke det at jeg kan bare tenke på meg selv. Jeg skulle så ønske at jeg kunne følt noe mer ovenfor dette. Jeg er sikkert den mest egoistiske personen i verden. Det er min farmor alt skal handle om nå! Ikke mine problemer, det går ann å gjøre noe med

Anonymkode: 30edb...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...