Gå til innhold

Siw (33) får ikke kreftbehandling - Korona er viktigere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, helt tragiskt! 😢

Syns det er rart at det er så lite engasjemang rundt slike saker. Ulv og vindkraft engasjerer folk, men skandaler i helsenorge driter vist folk flest i. Er generelt skuffet og redd over hvor dårlig det står til med helsevesenet her i landet. Tilbudet for psykisk helse også. Katastrofalt dårlig 😥

• Liker 1
Skrevet

Det er flere der desverre. Synes noen kunne publisert litt møretall jeg nå. Begynner å bli plass til det nå.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siw på 33 år får ikke dyr kreftbehandling.

Skjønner at staten ikke har penger til å behandle henne når de bruker hundrevis av milliarder på korono-tiltak for å redde en haug med 80-åringer.

Bra prioriteringer i Norge for tiden...

https://www.nrk.no/innlandet/far-ikke-livsforlengende-immunterapi-for-kreft_-ma-betale-selv-1.15127513

Anonymkode: 54f1f...4d4

Dette var trist😥

Skrevet

Før jeg sier noe som helst annet, så synes jeg definitivt at alle som trenger det skal få akkurat den behandlingen som kan hjelpe dem med å forlenge livet/overleve. 

Når det er sagt, så har ikke dette noe som helst med korona å gjøre - altså at man bruker pengene på koronatiltak i stedet. Immunterapi blir i Norge gitt til ytterst få pasienter, og de aller fleste må betale for behandlingen selv...

• Liker 2
Skrevet

"Man kan ikke sette en pris på menneskeliv". Et mye brukt argument i koronadiskusjonen, men realiteten er at det gjøres hver eneste dag.

Akkurat hvor mange mennesker tiltakene har reddet i Norge vil vi neppe få et klart svar på, men at de har kostet mye per hode, er det vel neppe noen tvil om.

• Liker 3
  • Opprett ny...