AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Er i uke 18, og har hatt så mye "menstruasjonssmerter" i det siste. Jeg hadde dette de 10-12 første ukene også, men så ga det seg jo. Burde jeg få sjekket det? Anonymkode: d9ab6...498
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Det kan komme og gå hele graviditeten Anonymkode: 53f33...c46 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Det er nok ligamentene som strekkes ekstra mye for tiden. De strekkes jo gjennom hele svangerskapet, og det er individuelt både hvor godt man kjenner det og til hvilke tidspunkter i svangerskapet man kjenner det. Selv kjente jeg omtrent ingenting i løpet av 9 måneder, mens jeg har venninner som har vært veldig plaget. Anonymkode: 46d58...c65
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok ligamentene som strekkes ekstra mye for tiden. De strekkes jo gjennom hele svangerskapet, og det er individuelt både hvor godt man kjenner det og til hvilke tidspunkter i svangerskapet man kjenner det. Selv kjente jeg omtrent ingenting i løpet av 9 måneder, mens jeg har venninner som har vært veldig plaget. Anonymkode: 46d58...c65 Men er ikke ligamentene mer ut mot siden, og en mer stikkende/ilende smerte? For det har jeg også, men dette er mer verk i hele livmoren. Den føles støl og verkende. Ts Anonymkode: d9ab6...498
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men er ikke ligamentene mer ut mot siden, og en mer stikkende/ilende smerte? For det har jeg også, men dette er mer verk i hele livmoren. Den føles støl og verkende. Ts Anonymkode: d9ab6...498 Ligamentsmerter stikker gjerne, ja, og kommer ofte hvis du reiser deg fort. Generell smerte i livmoren er også helt normalt når den vokser. Noen kjenner det bedre enn andre. Hvis det blir veldig vondt eller begynner å blø, så må du kontakte lege. Er det mer murringer/ubehag/smerter som ikke er veldig sterke, så er antagelig alt som det skal. Anonymkode: 46d58...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå