Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 18, og har hatt så mye "menstruasjonssmerter" i det siste. Jeg hadde dette de 10-12 første ukene også, men så ga det seg jo. Burde jeg få sjekket det?

Anonymkode: d9ab6...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan komme og gå hele graviditeten :)

Anonymkode: 53f33...c46

• Liker 2
Skrevet

Det er nok ligamentene som strekkes ekstra mye for tiden. De strekkes jo gjennom hele svangerskapet, og det er individuelt både hvor godt man kjenner det og til hvilke tidspunkter i svangerskapet man kjenner det. Selv kjente jeg omtrent ingenting i løpet av 9 måneder, mens jeg har venninner som har vært veldig plaget. 

Anonymkode: 46d58...c65

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ligamentene som strekkes ekstra mye for tiden. De strekkes jo gjennom hele svangerskapet, og det er individuelt både hvor godt man kjenner det og til hvilke tidspunkter i svangerskapet man kjenner det. Selv kjente jeg omtrent ingenting i løpet av 9 måneder, mens jeg har venninner som har vært veldig plaget. 

Men er ikke ligamentene mer ut mot siden, og en mer stikkende/ilende smerte? For det har jeg også, men dette er mer verk i hele livmoren. Den føles støl og verkende. 

Ts 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke ligamentene mer ut mot siden, og en mer stikkende/ilende smerte? For det har jeg også, men dette er mer verk i hele livmoren. Den føles støl og verkende. 

Ts 

Ligamentsmerter stikker gjerne, ja, og kommer ofte hvis du reiser deg fort. Generell smerte i livmoren er også helt normalt når den vokser. Noen kjenner det bedre enn andre. Hvis det blir veldig vondt eller begynner å blø, så må du kontakte lege. Er det mer murringer/ubehag/smerter som ikke er veldig sterke, så er antagelig alt som det skal. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...