Pipaluk Skrevet 26. august 2020 #1 Del Skrevet 26. august 2020 (endret) Jeg har en Epson printer som er vanskelig på dette punktet. Nå ser jeg at gul fargepatron trenger påfyll. Selv om jeg bare har til hensikt å skrive ut med svart, så påvirker det utskriften, at fargepatronen er tom. Finnes det noen måte å "lure" printeren på, så jeg ikke trenger farger? Endret 26. august 2020 av Pipaluk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Del Skrevet 27. august 2020 Velg "black and white" på skjermen med printerinnstillinger, istedet for farge. Anonymkode: c2c05...009 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Del Skrevet 27. august 2020 Anonymkode: c2c05...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Del Skrevet 27. august 2020 Har samme printer on nøyaktig samme problem. De har visstnok kuttet ut "print black & white" i options for å sikre at man fortsetter å kjøpe fargepatroner, sleipt Anonymkode: 8c3a7...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Del Skrevet 28. august 2020 Prøv å ta ut fargepatronen, det funker på printeren min i alle fall Anonymkode: 5a0fe...9f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 1. september 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 1. september 2020 Takk for svar. Skal teste det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 1. september 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 1. september 2020 På 27.8.2020 den 20.53, AnonymBruker skrev: Har samme printer on nøyaktig samme problem. De har visstnok kuttet ut "print black & white" i options for å sikre at man fortsetter å kjøpe fargepatroner, sleipt Anonymkode: 8c3a7...8e8 Ja det er sleipt. Angrer på at jeg ikke gjorde mer reserarch ang printer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå