Gjest misfornøyd Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Ser folk på forumet her skryter så fælt av denne holiday skin. Jeg er av en annen oppfattning ihvertfall. En mer elendig selbruner skal man lete lenge etter. Jeg smurte meg hver dag(etter dusjen) i en uke og fikk en flott farge, men 2 dager etter kunne jeg vaske vekk all farge! Så nå sitter jeg her og er like blek Borkastet tid... Takke meg til st.tropez og fake bake. Forstår ikke hvordan jeg kunne la meg lure av den dårlige reklamen
Shoegal Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 men hvis du forventer samme effekt som en vanlig selvbruner, skjønner jeg godt at du er misfornøyd - kremen er jo ment som en bodylotion med litt selvbruner, og ikke en vanlig selvbruner....
Gjest Daniella_ Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 men hvis du forventer samme effekt som en vanlig selvbruner, skjønner jeg godt at du er misfornøyd - kremen er jo ment som en bodylotion med litt selvbruner, og ikke en vanlig selvbruner.... ← ' Kjøpte meg denne i dag jeg. regner med at man slipper å vaske hendene etter bruk av denne hvis det er en "vanlig" bodylotion?
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Hvis du ikke vasker hendene, blir du gul... Det er bodylotion, men den inneholder jo litt selvbruner.
Gjest Étoile Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Jeg synes også den er helt elendig. Blir gul av den, ikke brun, og den vaskes av ujevnt og blir skjoldete og fæl. Dessuten stinker den. Bortkastede penger, fra nå av holder jeg meg til St.Tropez.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #7 Skrevet 19. juli 2005 Jeg fikk dritstygge skjoldete legger, og bruker den ikke mer.
lene24 Skrevet 19. juli 2005 #8 Skrevet 19. juli 2005 jeg er super fornøyd med den, men den gir selvfølgelig ikke like mye farge som en vanlig selvbruner
Milly:) Skrevet 19. juli 2005 #9 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er ganske fornøyd, men liker ikke at jeg fikk litt skjolder etter at jeg sluttet å bruke den (mens jeg brukte den ble det jevn og fin farge).
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #10 Skrevet 20. juli 2005 Fargen er helt OK, men den tørker ut huden min ganske kraftig. Men for tida er jeg for lat for ST, og da får jeg bare holde ut.
Rosenrød Skrevet 20. juli 2005 #11 Skrevet 20. juli 2005 Er også kjempefornøyd med denne, gir god farge (selv om jeg har den lyse), men selvbruningslukta kunne jeg vært foruten...
Gjest Tari i.i Skrevet 20. juli 2005 #12 Skrevet 20. juli 2005 Fargen er helt OK, men den tørker ut huden min ganske kraftig. Men for tida er jeg for lat for ST, og da får jeg bare holde ut. ← Den er helt motsatt på meg, huden blir myk og fin og fuktigheten holder seg selv om jeg ikke smører meg på et par dager. Jeg er også fornøyd med fargen!
Letti Skrevet 24. juli 2005 #13 Skrevet 24. juli 2005 Gjorde dere noe før dere smurte dere? Selv tok jeg en skikkelig skrubb av kroppen og fjernet det jeg pleier og fjerne av hår på kroppen. Har smurt meg hver dag og har fått en gyllen og fin farge. Ingen skjolder og er heller ikke gul på hendene, selvom jeg ikke vasker hendene etter påsmøring. Er kjempefornøyd, merker heller ikke noe til noen vond lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå