AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Jeg skal søke et vikariat hos en skole. Jeg har vitnemål fra et universitet med praktisk pedagogisk utdanning. Trenger de vitnemål fra vgs også? Anonymkode: b9715...de1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Dette henter du jo enkelt på samordna Anonymkode: 82db5...316
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette henter du jo enkelt på samordna Anonymkode: 82db5...316 Jeg har vitnemålet, jeg bare lurte på om jeg måtte laste det opp også. Det virker så urelevant. Anonymkode: b9715...de1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 Jeg har aldri lagt ved noe som helst vitnemål ved jobbsøknad til lektostillinger, kun skrevet at jeg sender det på forespørsel. Har de endret skjemaene og vil ha universitetets vitnemålet så legger du jo ved det, men videregående hadde jeg ikke giddet laste opp. Anonymkode: ddc13...030
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri lagt ved noe som helst vitnemål ved jobbsøknad til lektostillinger, kun skrevet at jeg sender det på forespørsel. Har de endret skjemaene og vil ha universitetets vitnemålet så legger du jo ved det, men videregående hadde jeg ikke giddet laste opp. Anonymkode: ddc13...030 Jeg må vel laste opp vitnemålet mitt fra universitet? Anonymkode: b9715...de1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #7 Skrevet 26. august 2020 Jeg hadde ikke lagt ved vitnemål fra videregående nei Anonymkode: 25798...34b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #8 Skrevet 26. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må vel laste opp vitnemålet mitt fra universitet? Anonymkode: b9715...de1 Det kan godt være du skal det. Da jeg søkte for 5 år siden la jeg kun inn cv og søknad. Og så hadde jeg med vitnemålet på intervjuet (men ingen spurte om det. Så jeg fikk faktisk jobben uten å noen gang vise det!. Ble etterhvert gitt til kontoret for å registrere rett lønn..). Men er jo absolutt ikke dumt å legge det ved. (Dropp vgspapirene). Anonymkode: ddc13...030
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #9 Skrevet 26. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt være du skal det. Da jeg søkte for 5 år siden la jeg kun inn cv og søknad. Og så hadde jeg med vitnemålet på intervjuet (men ingen spurte om det. Så jeg fikk faktisk jobben uten å noen gang vise det!. Ble etterhvert gitt til kontoret for å registrere rett lønn..). Men er jo absolutt ikke dumt å legge det ved. (Dropp vgspapirene). Anonymkode: ddc13...030 Jeg sender ved vitnemålet mitt fra universitet. Dropper vgs med mindre de ber om det. Anonymkode: b9715...de1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #10 Skrevet 26. august 2020 Ikke ta med vgs vitnemål. Når det gjelder vitnemål fra universitet så bør nok det legges ved. Når jeg har søkere (ikke lektor) legger kanskje 60-70 % av søkere ved vitnemålet sitt. For min del utgjør det sjeldent noe fra eller til, men jeg tar meg som regel en rask titt på karakterene. Blir imponert over svært gode karakterer, det gir meg et godt førsteinntrykk. Dersom du blir innkaller til intervju bør du ha klart alle vitnemål osv. I en veske, men behøver ikke å legge det frem med mindre du blir bedt om det. Anonymkode: ceeb9...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå