Gjest Sommer-gutt Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 I det siste har jeg truffet endel jenter; mange vakre og endel holder en kontakten med. Jeg har spesielt ei jeg traff for en stund tilbake, vi var spesielt ivrige på sms i starten... mange meldinger frem og tilbake - men så dødde det liksom ganske enkelt bort... Det er ikke lenger det samme over det. Har i tillegg til denne jenten også god kontakt med 2 andre jenter nå. Disse 2 er det kortere tid siden jeg traff og det går noen sms til hverandre. Allikevel; sånn med erfaring i den første vakre jenten - det "forholdet" som streiket - med mye sms - så er det vel slik med denne jenten som holder til nå i samme by som meg at jeg heller i en tidlig sms inviterer henne med ut eller noe. Føler at langvarig sms skriving bare fører til død i et eventuelt forhold og at det aldri vil bli noe mer... Noen med erfaring eller tanker om hvordan en bør handle? Noen eller flere ganger har kvinnelige, vakre bekjentskaper dødd bort etter tid... mens forelskelsen var sterk i starten...
Gjest Trolletrine Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Eeehhh....Forventer du at jenta skal være interessert i deg når du har henne på gress da??Hvis du er så interessert som du sier,bør du vel først kutte ut de andre jentene du har litt kontakt med.Deretter bør dere treffes,-kan jo som du sier,ikke ha et gryende forhold over sms.Hvis du viser jenta at du er skikkelig interessert i KUN henne,og hun er interessert i deg,skal vel resten gå av seg selv, skader ikke å være litt gentleman heller
valentino Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 Hvis du er så interessert som du sier,bør du vel først kutte ut de andre jentene du har litt kontakt med. Deretter bør dere treffes,-kan jo som du sier,ikke ha et gryende forhold over sms.Hvis du viser jenta at du er skikkelig interessert i KUN henne,og hun er interessert i deg,skal vel resten gå av seg selv, skader ikke å være litt gentleman heller ← Det her er med respekt å melde bullshit. Det er ingen ting galt med å date flere jenter på en gang. Jenter vet ofte ikke selv hva de vil. Dater han en eksklusivt så har han ingen å falle tilbake på dersom denne finner ut at hun ikke vil noe mer. Å kun date en om gangen er ofte den sikre vei til kun å ha sex med seg selv. Hvis det er et gryende forhold på gang og hun er interessert i han samtidig som hun vet han har muligheter hos andre jenter vil hun anstrenge seg mer for å få han. En veldig bra posisjon for han å komme i. Det er også gunstig for jenta fordi hun vil ønske han mer. Når de to har funnet ut at de skal være eksklusive for hverandre, så er det selvfølgelig galt å date andre jenter enn henne. Men før de har forpliktet seg i et forhold er det idiotisk av han å droppe de andre. Å være gentleman betyr ikke at man skal legge alle sine egg i en kurv og satse på at ei jente skal bestemme seg for å velge han.
valentino Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Noen med erfaring eller tanker om hvordan en bør handle? Noen eller flere ganger har kvinnelige, vakre bekjentskaper dødd bort etter tid... mens forelskelsen var sterk i starten... ← Ikke vær så tilgjengelig for henne. Avtal heller å møtes maks to ganger i uka i starten. Når du avtaler et møte så ikke spør om dere skal møtes. Si f.eks. at du skal på IKEA i morgen for å skaffe noe nytt til kjøkkenet og si at hun kan være med. Hvis hun ikke blir med å drar du dit allikevel. Eller f.eks. si at du skal slappe av med en film hjemme hos deg selv en kveld, og kommer hun ikke så ser du filmen allikevel. Forsøker hun å endre tidspunkt så passer det ikke for deg. Husk at du har et liv uten om henne. Hun er bare en gjest i din virkelighet, og får ikke for enhver pris trekke deg ned ved å vingle. Så lenge dere ikke er i noe forhold fortjener hun ikke at du endrer dine planer for å møte henne. Møter hun ikke opp, så ikke ha ta kontakt med henne på to uker. Ofte vil hun ta kontakt innen den tid.
Gjest Trolletrine Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Vet du,jeg tror du og jeg er på to forskjellige planeter,eller noe Jeg personlig syns det er fullstendig bullshit å date flere samtidig,-kun for å ha størst mulig sjanse til å ha sex.Unnskyld meg,men hvor gammel er du egentlig???Og du våger å snakke om respekt??Vet du,innlegget ditt er sånn at jeg lurer litt på om du skrev det kun for å provosere, prøver å være morsom,eller om du faktisk er så grunn.Isåfall sier jeg lykke til.En ting er sikkert,-jammen bra vi alle er forskjellig
vixen Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Er det mange gutter der ute som er akkurat som Valentino? Eller finnes det andre typer som tenker helt annerledes også? Synes bare jeg kjenner igjen "strategien" til Valentino alt for godt. -viXen-
valentino Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Er det mange gutter der ute som er akkurat som Valentino? Eller finnes det andre typer som tenker helt annerledes også? Det finnes mange som ikke tenker slik. Jeg gjorde ikke det for noen år tilbake, og jeg kjenner mange i dag som ikke tenker slik. Felles for dem og meg for noen år tilbake er at andre snapper opp damene. Jeg var lei av å være singel, så derfor jeg begynte å gjøre det som fungerer. Synes bare jeg kjenner igjen "strategien" til Valentino alt for godt. -viXen- ← Du kjenner sikkert igjen den strategien for den VIRKER mye mye oftere enn mange andre strategier. Men jeg vet ikke om jeg vil kalle det en strategi. Det er mer et resultat av et mind set som er attraktivt. Med et slikt mind set får man det mye lettere selv, og tiltekker seg kvinner i mye større grad. Alt pjattet om å bli kjent først med ei jente fungerer i mye mye sjeldere tilfeller. Tiden går fort, og vi lever bare en gang. Ingen grunn til å kaste bort tiden på noen som ikke vet hva de vil. Det er ikke så vanskelig å finne andre som faktisk vil. Så la nølerene sitte for seg selv å sture. Endret 21. juli 2005 av valentino
vixen Skrevet 22. juli 2005 #8 Skrevet 22. juli 2005 Vet ikke helt om jeg er enig med deg... på meg virker det som at det er mye stolthet som ikke skal brytes ned her... Det går vel an å legge til rette for et møte enn å på død og liv vise at "jeg har et annet liv".. På meg virker det ofte motsatt enn det hensikten dere tydeligvis er. Går det ukesvis mellom hver gang man kan treffes eller gjøre noe sammen så finnes det andre der ute som er med på ting... -viXen-
Lestat Skrevet 22. juli 2005 #9 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg er faktisk litt enig med hovedpoengene til Valentino, men jeg tror ikke det er lurt å overfokusere på "spillet". Tross alt, det er vel ikke spillet i seg selv som er målet. Interresse avler interresse, men samtidlig tror jeg det lønner seg å ikke bruke opp alle salgsargumentene med en gang. Mennesker du føler hele tiden har mer å gi, er mer interresante. Dette tror jeg er uavhengig av kjønn. Jeg tror heller ikke det lønner seg å være der hele tiden. Det kan lett bli oppfattet som masete og desperat, hvilket definitivt selger dårlig. Selvstendighet er en bedre egenskap enn desperat for å si det sånn. Det jeg derimot er uenig med Valentino i, er dette med nærmest å sette kvinner opp mot kvinner for å gjøre seg selv mer interresant. Jeg tror faktisk ærlighet fungerer bedre. Endret 22. juli 2005 av Lestat
Fauna Skrevet 22. juli 2005 #10 Skrevet 22. juli 2005 Er litt enig i det noe av valentino skriver, er ikke noe galt i å sende sms, treffe flere jenter (gutter for min del) på samme tid, men jeg mener at en plass må grensa gå. Blir ikke rett å sette dem opp mot hverandre, og jeg ville ikke gått noe videre med en av dem mens jeg fortsatt traff andre. Må til slutt bestemme deg for hvem du vil satse på, og ikke føre dem bak lyset. "Strategien" til Valentino tro jeg kan fungere til en viss grad, men folk blir lei om den andre ikke er villig til å ofre litt.. Må vise at du er interessert for å få den andre interessert også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå