Gå til innhold

Var Geir Bakke den beste skuespilleren i Hotel Cæsar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller var det Annette Hoff? Toralv Maurstad?

Anonymkode: d23b4...0f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Per Kjerstad og han som spilte Arne 

Anonymkode: 3d888...946

Skrevet

Hvem spilte han? Synes han som spilte Åge var god

Anonymkode: df29a...288

Skrevet

Anette Hoff uten tvil. Den eneste virkelig gode skuespiller i serien. 

Anonymkode: bfb85...183

• Liker 9
Skrevet

Håvard Bakke du mener? 

Anonymkode: 53cf3...015

• Liker 1
Skrevet

Anette Hoff, Jens August, Edvin (skurken, husker ikke virkelige navn), Hilde Lyrån

Anonymkode: 53cf3...015

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sossen Krohg bør også nevnes! 

Anonymkode: 330b2...bf2

• Liker 4
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, Eindride Eidsvoll som spilte fylle-partneren til Juni, politikeren Christian Borchmann, er den beste skuespilleren som har vært i Cæsar.

Det beste med hele serien er da de to drakk seg fulle på vodka mens de planla OL i Oslo, og kom på den ene crazy ideen etter den andre.

Anonymkode: f3b51...003

• Liker 11
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sossen Krohg bør også nevnes! 

Anonymkode: 330b2...bf2

Du har rett! Sorry, glemte henne. 

Skrevet

Syns ikke skuespillerprestasjonene i hotell Cæsar var allverden, uansett om det var kjente skuespillere eller ukjente. Men de kuleste karakterene var Linn Fylke, Arne Markussen og Juni. Sikkert flere også som jeg ikke husker. Linn Fylke hadde vel datteren til Juni fanget i en kjeller i lang tid, haha, også ble hun passet på av en psykisk utviklingshemmet?! Det var tider, jeg gikk på ungdomsskolen og dette så vi på!

Anonymkode: b707d...38b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke skuespillerprestasjonene i hotell Cæsar var allverden, uansett om det var kjente skuespillere eller ukjente. Men de kuleste karakterene var Linn Fylke, Arne Markussen og Juni. Sikkert flere også som jeg ikke husker. Linn Fylke hadde vel datteren til Juni fanget i en kjeller i lang tid, haha, også ble hun passet på av en psykisk utviklingshemmet?! Det var tider, jeg gikk på ungdomsskolen og dette så vi på!

Jaaa det husker jeg og. Og han utviklingshemmede het Donald 😂

Anonymkode: cd77b...f79

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaaa det husker jeg og. Og han utviklingshemmede het Donald 😂

Anonymkode: cd77b...f79

Og tause Tove! 

Skrevet (endret)
On 8/26/2020 at 6:37 PM, AnonymBruker said:

Nei, Eindride Eidsvoll som spilte fylle-partneren til Juni, politikeren Christian Borchmann, er den beste skuespilleren som har vært i Cæsar.

Det beste med hele serien er da de to drakk seg fulle på vodka mens de planla OL i Oslo, og kom på den ene crazy ideen etter den andre.

Jeg har også alltid hatt så sansen for han! Han har noe veldig profesjonelt og troverdig over seg. Ellers er jo selvsagt Anette Hoff god, men noe overdramatisk av og til. Vanessa Borgli og Håvard Bakke syns jeg også er gode, selv om jeg syns Håvard Bakke er litt samme typen, med noen små variasjoner, i alle roller. Ellers har det var mye slett skuespill i den serien.

Anonymkode: 8c6ba...56a

Delryddet for sitering av ryddet innhold. 
_popcorn_, mod

Endret av _popcorn_
  • Liker 1
Skrevet

Syns karakterene bak Juni, Liv, Cathrine, Scott, Sue Astrid, Svein, Pelle og Benedicte(og Julian) var ganske gode skuespillerene! Jens August, Astrid, Bea og Storm er også gode etter min mening. Og Cecilie klarte i det minste å irritere dritten av meg😂

Anonymkode: 3762a...eeb

Skrevet

Anette Hoff, uten tvil. 

Anonymkode: e7326...1d6

• Liker 2
Skrevet

Anette Hoff! Fylle scenene var de morsomste. Å når hun var gift med Ragnar. Likte Nini også.

Anonymkode: 1664f...c35

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for ryktespredning og svar til det. 

_popcorn_, mod

Gjest YtreYtterst
Skrevet

Anette Hoff på fleinsopp var iallefall helt uforglemmelig.

Skrevet

Mange år siden jeg så Hotel Cæsar, men husker at det var utrolig varierende skuespillerprestasjoner der! Best tror jeg jeg syns Anette Hoff/Toralv Maurstad var, og verst Kim Kolstad! Han kan jo seriøst ikke spille! Ikke bra hun som spilte yngste datteren (Kristin et-eller-annet?) Husker jeg var så fascinert av munnbevegelsene hennes.. 

Anonymkode: 74448...edf

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange år siden jeg så Hotel Cæsar, men husker at det var utrolig varierende skuespillerprestasjoner der! Best tror jeg jeg syns Anette Hoff/Toralv Maurstad var, og verst Kim Kolstad! Han kan jo seriøst ikke spille! Ikke bra hun som spilte yngste datteren (Kristin et-eller-annet?) Husker jeg var så fascinert av munnbevegelsene hennes.. 

Anonymkode: 74448...edf

Nå får det være nok! Kim Kolstad bar hele serien i perioder!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...