Gå til innhold

Hva tenker du om dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Bruker en app som heter Flo for å tracke syklusen min. Så ble telefonen min ødelagt og jeg mistet alt av data.. 

Sist jeg hadde mensen vet jeg at var 22 juli, takket være Trumf kontoen som kunne vise når jeg kjøpte tamponger 🤣

I følge appen nå så er mensen 1 uke for sen. Men jeg mener også å huske at appen mente jeg hadde en gjennomsnittlig syklus på 35 dager. Så da er jo mensen egentlig bare 1 dag for sen dersom dette skulle stemme. Den pleier å være regelmessig.

Jeg hadde også litt ømme brystvorter for en ukes tid siden, noe jeg alltid har en uke før mensen. På lørdag fikk jeg mensmurringer, men kun den dagen.

Kjenner på livmortappen og den er ikke nesetipp, hard, høyt og vanskelig å nå o.l som ved sist gang jeg vare gravid. Den kjennes rund/eggforma ut og er lavt plassert, men lukket. Så ingen endringer der tror jeg. Eneste er utflod er minimal og hvit/blank ish.

Har hatt litt stress i det siste og nå stresser jeg mer over at den ikke kommer, haha, men prøver å slappe av! Skal ta test i helgen.

Men hva tenker du ut ifra dette? Vet selvsagt at eneste som har svaret er en test, men vil høre andres teorier og.. 

Anonymkode: c6ec7...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en test i dag og den var negativ.

I følge appen på en 35 dagers syklus så er jeg 2 dager for sen med mensen. Hvis den står på 28 så viser den 8 dager for sen, så dersom jeg var gravid så burde den vel vært positiv til nå?

Anonymkode: c6ec7...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at mensen kan bli forsinket grunnet stress. 

Anonymkode: ff670...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...