Gå til innhold

Fikk eggløsning et par dager siden... fikk mensen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde ubevisst eggløsning på lørdag, hadde sex med typen min utenom å vite det. Noen timer senere fikk jeg eggehvit utflod som strakk seg langt ned i toalettet (den hang godt fast i meg) etter sex. Hadde vært kåt hele natten før og hele dagen fram til vi hadde sex, han kom forresten inn i meg.

Nå har jeg plutselig fått mensen, den er ganske vannete og lys, har litt kramper også. Det har bare gått 5 dager siden vi hadde sex og vi hadde en kjapp runde igår oss der han kom inn i meg. Skal dette bety noe? Mensen min er ganske uregelmessig så jeg vet ikke hva det skal bety. Ifølge Flo, der jeg har registrert alt sammen siden forrige mens så har jeg en syklus på 30 dager nå.

Anonymkode: 4bf98...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at du hadde eggløsning den dagen?

Anonymkode: 3f899...b7a

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at du hadde eggløsning den dagen?

Jeg tror jeg hadde det fordi siste mens min var 27. juli til 3. august (av og på). Var kjempe godt i 24 timer, hadde kramper og ryggsmerter. Har hørt at man blir super kåt når man har eggløsning, pluss jeg fikk eggehvite utflot som var flere cm lang når jeg gikk på do et par timer etterpå.

Idag har jeg skikkelig kramper i midten og fikk mensen helt ut av det blå. Mensen min er ganske uregelmessig så lurer på om det er bare noe jeg hyperfokuserer på for ingen grunn. Jeg slutta på p-piller 25. juni så kanskje det bare er det som kødder ekstra mye med hormonene mine?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg hadde det fordi siste mens min var 27. juli til 3. august (av og på). Var kjempe godt i 24 timer, hadde kramper og ryggsmerter. Har hørt at man blir super kåt når man har eggløsning, pluss jeg fikk eggehvite utflot som var flere cm lang når jeg gikk på do et par timer etterpå.

Idag har jeg skikkelig kramper i midten og fikk mensen helt ut av det blå. Mensen min er ganske uregelmessig så lurer på om det er bare noe jeg hyperfokuserer på for ingen grunn. Jeg slutta på p-piller 25. juni så kanskje det bare er det som kødder ekstra mye med hormonene mine?

var kjempe kåt i 24 timer* ops

Skrevet

Det har er 4. dagen nå siden jeg tror jeg hadde eggløsning. Kan dette være grunnen for at jeg har smerter nå og "mensen"? Jeg hadde sex på ettermiddagen på søndag. Trodde det var lørdag, sa feil...

- TS

Skjermbilde 2020-08-26 kl. 16.49.19.png

• Liker 1
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg ut her? Igår så hadde jeg plutselig klumpete mensen når jeg tørka mer... Er det spotanabort?

- TS

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan hjelpe meg ut her? Igår så hadde jeg plutselig klumpete mensen når jeg tørka mer... Er det spotanabort?

- TS

Har du tatt test? :)

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- TS

Det er sikkert menstruasjon og du har nok ikke peiling på når du har eggløsning. 

Anonymkode: 137bd...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...