Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal velge Ahus, Riksen eller Ullevål. Hadde en forferdelig fødsel på Ahus for fem år siden og sa at jeg aldri skulle føde der igjen. Men leste nå at Ullevål har få føderom og mange fødende blir da sendt til Ahus. 

Anonymkode: 08783...ac5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Lurer på om jeg skal velge Ahus, Riksen eller Ullevål. Hadde en forferdelig fødsel på Ahus for fem år siden og sa at jeg aldri skulle føde der igjen. Men leste nå at Ullevål har få føderom og mange fødende blir da sendt til Ahus. 

Hvor leste du det? Sist jeg leste om det hadde ous fått forbud om å sende til ahus.

Anonymkode: 1b663...ade

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor leste du det? Sist jeg leste om det hadde ous fått forbud om å sende til ahus.

Anonymkode: 1b663...ade

Så bra! Leste det på forumet, var riktignok noen år gammelt 🙈

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Leste det på forumet, var riktignok noen år gammelt 🙈

Ahus dekker jo større områder idag enn det gjorde før, så jeg tror ikke Ullevål kan gjøre det. Når det gjelder Riksen vil de i stor grad prioritere fødende med risikosvangerskap eller som bærer barn med blant annet hjertefeil osv, siden de er sykehuset som tar hånd om de.

Anonymkode: c4c2c...c78

Skrevet

Bærum er også et alternativ. Skal føde der denne gangen siden de har bare enerom. (Middels fornøyd med Ullevål forrige gang). 

Anonymkode: 2956c...d9b

Skrevet

Bærum er også et alternativ. Skal føde der denne gangen siden de har bare enerom. (Middels fornøyd med Ullevål forrige gang). 

Så bra! Da får man enerom etter fødselen? 😀

Skrevet

Ahus dekker jo større områder idag enn det gjorde før, så jeg tror ikke Ullevål kan gjøre det. Når det gjelder Riksen vil de i stor grad prioritere fødende med risikosvangerskap eller som bærer barn med blant annet hjertefeil osv, siden de er sykehuset som tar hånd om de.

Anonymkode: c4c2c...c78

Åja, jeg må se hvordan dette blir. Satser på at det går bra denne gangen. Forrige gang hadde jeg svangerskapsdiabetes og hadde mange infarkter i morkaka. Barnet ble født uten å begynne å puste, og jeg mistet så mye blod at jeg kun var på observasjon og fikk blodoverføringer. Så satser på et tryggere svangerskap og fødsel denne gangen. Og derfor er jeg urolig og håper på å finne "tryggeste" fødested. Ts. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...